Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Posztajánló: A KÖKI és a Végzet

2011.10.10. 13:19 vakbottyan

Sokféle kritikát leírtam én is a KÖKI-ről, olvasóim meg pláne, de ahogy elnéztem a BKV Figyelő blogon zajló vitát, igazából sokan sötétben tapogatózunk, hogy akkor most mi is van az új buszpályaudvarral, mik a hibái, és mik az erényei.

Úgyhogy most posztot ajánlok, a Végzet Mérnökei blogon elolvashatjátok, milyen a KÖKI egy közlekedésmérnök szemével. Katt ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr663291035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bögyike 2011.10.10. 20:24:17

A minap arra mentünk,hogy megnézzük mi a helyzet.Dolgunk is volt,így a 85-ös buszhoz kicaplattunk.Az eleje még tetszett.Kb 5 percre lakunk,és rögtön a zebrás rész,az korrekt.Az,hogy a föld,homok,és egyéb por alakú valami úgy szállt ebben a jó időben,az nem annyira.Obi oldalából sétáltunk,a gyorsforgalmi oldalánál folytattuk.Nos szerintem a végét igencsak össze fogják csapni.Elérve a buszokhoz......nos elég érdekes.Szép,meg új,meg nincs tele még graffitivel.DE!!!Szeretném megjegyezni,hátha valaki olvassa az okosok közül,hogy nem csak táskával közlekedő emberek utaznak a buszokon.Én pont 1 db babakocsival,2 gyerekkel mentem.Innen üzenném,hogy valahogy úgy kellett volna elhelyezni a buszmegállókat,hogy ha már a "régi" busz jön,akkor mivel a sofőr rendesen áll be,akkor ne az ajtó közepén legyen az OSZLOP!!!!!Mivel a régi járművekre amúgy is egy kondiedzéssel felér a felszállás. :}
KÖKI
süti beállítások módosítása