Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Lapszemle: Archív fotók a régi KÖKI építéséről

2011.11.17. 10:11 vakbottyan

Az az igazság, hogy kutakodom már egy ideje archív KÖKI-fotók után különböző régi újságokban, találtam is valamennyit, de tudom, hogy lappang még rengeteg itt-ott. Szerencsére most ilyen lappangó fotók kerültek föl az Indóház honlapjára, messze a legérdekesebbek közül valók, amikkel eddig találkoztam. Sajnos, az nincs benne a mellékelt leírásban, hogy hogyan és miért készültek a fotók, csak annyi, hogy Arnold Gábor munkái. Számomra természetesen a legérdekesebbek a régi peront és a narancssárga felüljárót ábrázoló képek a piros vasoszlopokkal és az ablaktalan űrálomással.

Erről jut eszembe: vadászok már egy ideje olyan fotóra, ami a régi KÖKI Vak Bottyán felőli részét mutatja. Ha sikerült találnom, kirakom. Amúgy még vannak archív képeim, amiket nem publikáltam :)) Hamarosan sor kerül azokra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr243388959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
KÖKI
süti beállítások módosítása