Köki - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://koki.blog.hu/2011/08/04/onok_kertek_valaszolt_a_koki_terminal_a_mozis_kerdesre/full_commentlist/1#c17092338
Válasz erre: Önök kérték: válaszolt a KÖKI Terminál a mozis kérdésre
2012-06-28T13:13:54+02:00
2012-06-28T13:13:54+02:00
Rece Fice
http://blog.hu/user/689024
Itt a nyár.Most mi a hír a szabadtéri moziról?
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c16386143
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2012-04-16T09:46:28+02:00
2012-04-16T09:46:28+02:00
furgeszarvas
http://blog.hu/user/220789
Én is naponta járok a Kökin, és két dolog nagyon bántja a szemem (jó, több apróság is van, de ezeket látom a legnagyobb problémának). Egyrészt nem fejezték be az állomást, már fél éve átadták, de úgy ahogy az átadás napján volt, félkészem, úgy áll most is az egész, burkolatlan falfelületekkel. Nem hiányzik sok, hogy teljesen kész legyen, nem tudom, miért nem fejezik be. Kábé egy hétvége alatt meg lehetne csinálni. Másrészt pedig 1 db bérletpénztár van, ami előtt MINDEN NAP méteres sor áll, turisták és magyar utasok vegyesen. Ez elég gáz, legalább a BKV-alvállalkozós bódéból is odatennének még egyet, vagy megnyitnák a másik pénztárat az épület alatt. Már arra is gondoltam, hogy írjak a kivitelezőnek vagy a BKV-nak - nem tudom, melyiknek van több értelme, illetve hogy hova küldjem az emailt. Gondolom, több tucat hasonlót kapnak naponta...
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c16229885
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2012-03-29T22:32:06+02:00
2012-03-29T22:32:06+02:00
TH
http://blog.hu/user/4663
Végleg megszűnt a blog? :(
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c16200392
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2012-03-27T13:36:58+02:00
2012-03-27T13:36:58+02:00
Hencida6710
http://blog.hu/user/311234
Nem tudom, a blogtoló mostanában figyeli-e a saját oldalát, de talán érdemes lenne utánajárni, hogy a mozgólépcső, mely a KÖKI-re érkező metrooldalon felfelé indulna, vajon miért nem működik.. Tiszta röhej, hogy először üresben járatják vagy 4 héten keresztül, aztán átadják kb. egy hónapra és most már kb. 2 hete megint nem működik. Eddig a metróból kiszállók jobb híján felsétáltak rajta, mostmár ez a lehetőség is megszűnt, mert szép piros-fehér kordonokkal elzárták ennek lehetőségét is... nincs kiírva, hogy rossz a mozgólépcső, a biztonságiak és az ellenőrök, ha megkérdezem őket, bamba vigyorral az arcukon, közlik, hogy nem működik... hát azt mi is látjuk vazze, de miért nem javítják meg??? Elképesztő, hogy egy újonnan átadott épületkomplexum az átadástól számítva kb. 1 hónappal már szar legyen és senki nem tesz semmit, hogy ez megváltozzon...(Nincs garancia???) Szóval ez olyan mint az egyszeri okos lány esete, hoztam is, meg nem is, van is mozgólépcső, meg nincs is... Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült, csak gondoltam, hogy talán nálad találok valami magyarázatfélét ezzel kapcsolatban... Üdv!
https://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n/full_commentlist/1#c15189560
Válasz erre: Újra lesz fokhagymás tokaszalonna a KÖKI-n
2011-12-12T17:13:18+01:00
2011-12-12T17:13:18+01:00
kócoss (törölt)
jól mondod "wolfclaw", Terminál gyógyszertárnak hívják és hamarosan nyit az utcai főbejárathoz közel. s igen, nem a régi Köki patika utódja...
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c15185400
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2011-12-12T09:54:01+01:00
2011-12-12T09:54:01+01:00
neutrontranszmitter
http://blog.hu/user/611077
<a rel="nofollow" href="http://levego.hu/kapcsolodo_anyagok/eszrevetelek_a_koki_terminal_megnyitasa_alkalmaval?utm_source=newsletter">levego.hu/kapcsolodo_anyagok/eszrevetelek_a_koki_terminal_megnyitasa_alkalmaval?utm_source=newsletter</a>
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c15178580
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2011-12-11T09:43:09+01:00
2011-12-11T09:43:09+01:00
ddeakpeti
http://blog.hu/user/674276
Hát ha nem is az összes, de ez a mozgólépcső legalább működik...<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=GlEhze2lRSU">www.youtube.com/watch?v=GlEhze2lRSU</a>
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c15107695
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2011-12-02T14:20:51+01:00
2011-12-02T14:20:51+01:00
Nekoazuma
http://blog.hu/user/641928
:P<a href="http://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki?fullcommentlist=1#c15098799" class="reply_nick_42370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15098799 );">@SilentSound</a>: <br />
Ennek egyik előzménye, hogy nov.25-én írtam egy egyébként udvarias hangnemű érdeklődő levelet a BKK-nak és az FKF-nek a lámpákkal kapcsolatban - 2 hónapja sárgán villog, így csak zabálja az ármaot, a buszok nem tudnak kikanyarodni, gyalogos átkelés életveszélyes meg minden - erre rá 3 napra működni kezdtek a lámpák. NEM állítom, hogy azért mert én írtam nekik, lehet h nem is olvasták, választ mindenesetre nem kaptam. Azért el tudom képzeli ahofgy ott valaki a fejéhez kap "húbazz ezt elfelejtettük" aztán klikk és bekapcs
https://koki.blog.hu/2011/12/01/posztajanlo_nem_mukodo_mozgolepcsok_es_a_koki/full_commentlist/1#c15098799
Válasz erre: Posztajánló: Nem működő mozgólépcsők és a KÖKI
2011-12-01T14:23:30+01:00
2011-12-01T14:23:30+01:00
SilentSound
http://blog.hu/user/42370
Viszont legalább már a közlekedési lámpák működnek és nem csak sárgán villognak.
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15084692
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-30T00:17:37+01:00
2011-11-30T00:17:37+01:00
yPress
http://blog.hu/user/313837
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol?fullcommentlist=1#c15083498" class="reply_nick_650304" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15083498 );">@Little.Bear</a>: <br />
<br />
A (nem)mozgólépcsők logikájára még nekem sem sikerült rájönni. <br />
<br />
A tűzzáróajtók eddig valahogy nem estek utamba, majd jobban figyelek - busszal viszont már volt hogy megszívtam: amíg az egyik tábláján silabizáltam az apróbetűt hogy éppen mikor indulhat, pont elment a másik. Persze, 5-8 perc nem a világ, de roppant bosszantó tud lenni.
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15083498
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T21:57:09+01:00
2011-11-29T21:57:09+01:00
mégsem én voltam?
http://blog.hu/user/650304
Egyébként tényleg furcsák a nagy tűzzáró ajtók, pl. a wc-k felé is gyakran azon keresztül lehet eljutni. Ha a nagy mozgólépcsőn megyek reggel a busztól a metró felé, akkor is vagy bezárva, vagy félig nyitva vannak, erre gondolhatott, aki írta az ominózus cikket, hogy visszafelé sincsen mindig tárva-nyitva. Pedig előtte-utána (a mozgólépcső felé) fotocellás üvegajtó van. Logikátlan, hát na.<br />
<br />
De a leglogikátlanabb, hogy a metrótól feljövő mozgólépcső még mindig nem üzemel, pedig ott van, közben a bőröndös turisták kerülgetik az oszlopokat. Ezt sem értem: ha a metrótól jobbra, a pláza központja felé akarunk feljönni, kell tenni egy kanyart, amíg a lépcsőhöz jutunk. Van egy fölösleges "felvezető" a lépcső előtt. Ráadásul a lépcsők szűkek (különösen reggel), és feleslegesen kell kanyarogni előtte/utána.<br />
<br />
Mintha aki tervezte az egészet, direkt csinálta volna szűkre...
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15083212
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T21:31:18+01:00
2011-11-29T21:31:18+01:00
mégsem én voltam?
http://blog.hu/user/650304
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol?fullcommentlist=1#c15082941" class="reply_nick_313837" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15082941 );">@yPress</a>: Ezzel teljesen egyetértek!<br />
<br />
Én úgy képzelek el egy modern buszpályaudvart, hogy legalább 5 helyen van egy nagy tábla, amin látható, melyik busz mikor indul. Mondjuk a metróból feljövet, aztán a plázában pár helyen, meg lent a buszoknál. Az egyes buszoknál meg esetleg ki lehetne írni, mennyi idő múlva indul. És ne mondja senki, hogy ezt nem lehet megcsinálni egy végállomáson - az Örs vezér terén félig megvan (ott sem értem, a metróhoz miért nem lehetett még egy táblát kirakni, hogy érdemes-e rohanni vagy nem, és a mostani nagy táblát sem lehet rendesen látni az Árkád felől való zebrától).
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15082941
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T21:09:40+01:00
2011-11-29T21:09:40+01:00
yPress
http://blog.hu/user/313837
Nekem is sikerült eddig még mindig kijutni. :)<br />
<br />
Viszont ha már szóba került a buszvégállomás, akkor beteszem kedvenc provokációmat: vajon lesz-e olyan oknyomozó újságíró egyszer, aki a végére jár, hogy hogyan lehetett átadni 2011-ben egy "hatvanasévekbeli" buszvégállomást?<br />
Kifejtem, mire gondolok: <br />
- az talán nem túl nagy probléma hogy leülni nincs hova, hiszen köztudomásúlag olyan sűrűn indulnak a közösségi közlekedés járművei, hogy mindig legyen ülőhely.<br />
- azt is értem, hogy a megállókban tilos dohányozni, jogos. Várakozni persze nem csak a megállóban lehet, tehát elvi lehetőség van a dohányzásra. Gyakorlatilag a szemeteseket úgy eldugták, hogy én nem találtam.<br />
- annak viszont kíváncsi lennék a magyarázatára, hogy az ugyanoda induló buszok (pl. 184/284E) miért külön állásról indulnak? Azonos állásról ugyanis az eltérő irányba közlekedő buszok indulnak (182&184 / 282E&284E)<br />
- ami viszont teljesen abszurd, hogy az utastájékoztatás=0 (és nem csak ahhoz képest, hogy már a XXI. század van). <br />
Az eredeti KöKi-n azonos állásokból indultak az azonos desztinációjú buszok (látótávolságból a hasonlóak), és a megállóoszlop tetején lévő állapotjelző kigyulladt 1 perccel az indulás előtt. Olyan jövő századi űrtechnológiát már csak halkan említek ami időnként működik még az Örs vezér terén, ahol jól látható, hogy melyik busz hány perc múlva indul.
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15082900
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T21:06:05+01:00
2011-11-29T21:06:05+01:00
Von Schwartz, ha kérhetem
http://blog.hu/user/24098
Azért vagyunk páran, akik ott megyünk ki. Nem mondom, hogy durva tömeg lenne (de például reggel azért befelé szokott lenni), ami méltatlan és érthetetlen, hogy kintről az határozottan főbejáratnak tűnik egy mozgólépcsővel és azzal a hatalmas tetővel, aztán belezuhanunk a vasajtóba. Szóval ez oda nem passzol.
https://koki.blog.hu/2011/11/29/ritka_vicces_video_a_regi_koki_rol/full_commentlist/1#c15082871
Válasz erre: Ritka vicces videó a régi KÖKI-ről
2011-11-29T21:03:33+01:00
2011-11-29T21:03:33+01:00
Von Schwartz, ha kérhetem
http://blog.hu/user/24098
Szép új végállomás ide vagy oda, ez a régi nyitott piros oszlopos hiányzik nekem kicsit.
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15082679
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T20:46:01+01:00
2011-11-29T20:46:01+01:00
Schusy
http://blog.hu/user/381872
Nem akarok kekeckedni de a főbejáratnál tényleg tűzzáró ajtók vannak, majd lefotózom ha arra járok...<br />
<br />
Zsu
https://koki.blog.hu/2011/11/24/a_koki_melletti_kiserdot_is_megtisztitjak/full_commentlist/1#c15074681
Válasz erre: A KÖKI melletti kiserdőt is megtisztítják?
2011-11-29T07:44:47+01:00
2011-11-29T07:44:47+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/24/a_koki_melletti_kiserdot_is_megtisztitjak?fullcommentlist=1#c15042065" class="reply_nick_654527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15042065 );">@Ndre</a>: szia! köszi, hogy írod ezeket, mert tényleg fura. uh ennek utánanézek. meg a lépcsőnek is :) mindig kiderül, hogy még van olyan a terminálban, ami elkerülte a figyelmemet :D
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15074661
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-29T07:40:51+01:00
2011-11-29T07:40:51+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol?fullcommentlist=1#c15070247" class="reply_nick_40039" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15070247 );">@Atkakukac</a>: szia! tegnap, miután megírtam a posztot, én is megkerestem az ajtókat, de tényleg nem azon megy ki senki :)
https://koki.blog.hu/2011/11/28/tenyleg_nem_lehet_kijutni_a_terminalbol/full_commentlist/1#c15070247
Válasz erre: Tényleg nem lehet kijutni a Terminálból?
2011-11-28T15:45:16+01:00
2011-11-28T15:45:16+01:00
Atkakukac
http://blog.hu/user/40039
Asszem a parkoló felőli megközelítésre gondolhattak, ott ugyan is valóban csak is nehéz tűzzáró ajtókon keresztül lehet közlekedni.<br />
DE!<br />
Ez szinte minden plázában így van (kivétel pl.: Aréna, ahol a nehéz tűzzáró ajtók üvegből vannak és önműködően csapják arcon a gyanútlanul közlekedőket).<br />
Valamint a vásárlók kisebb része fog autóval járni a kökire.<br />
(Én is szeretem a városban blogot, de ezen kiakadtam)
https://koki.blog.hu/2011/11/24/a_koki_melletti_kiserdot_is_megtisztitjak/full_commentlist/1#c15042065
Válasz erre: A KÖKI melletti kiserdőt is megtisztítják?
2011-11-25T10:56:21+01:00
2011-11-25T10:56:21+01:00
Ndre
http://blog.hu/user/654527
A régi folyosóról jut eszembe. Miért szabad dohányozni ott? Az rendben, hogy nem aluljáró, de ebből a szempontból ugyanaz a helyzet, jó lenne, ha a Köki gyalogos-felüljáróin is tiltanák a füstölést. Így már kezd a régihez hasonló lenni a hangulat.<br />
A másik hiba, hogy a régi felüljárón a gyorsforgalmi útnál a metró és a pláza között van egy kis lépcső. A csúcsforgalomban éléggé problémás, hogy igen kis keresztmetszetűre készült, lefelezve a folyosót.
https://koki.blog.hu/2011/11/24/a_koki_melletti_kiserdot_is_megtisztitjak/full_commentlist/1#c15037366
Válasz erre: A KÖKI melletti kiserdőt is megtisztítják?
2011-11-24T19:26:45+01:00
2011-11-24T19:26:45+01:00
Von Schwartz, ha kérhetem
http://blog.hu/user/24098
"Az elmúlt hónapokban a terület gazdája gondoskodott a hajléktalanok ellátásáról" - mostanában minden reggel/délelőtt ott állnak a folyosón (a "régi" folyosón, a lépcső mellett, ahol újra feltűntek a mindenféle ócska szemetet árulók is). Gondoskodott, hát rendben.
https://koki.blog.hu/2011/11/22/de_mi_lesz_a_terminal_hata_mogott/full_commentlist/1#c15029929
Válasz erre: De mi lesz a Terminál háta mögött?
2011-11-23T21:23:52+01:00
2011-11-23T21:23:52+01:00
akiga
http://blog.hu/user/474043
Kb 10 éve, mikor először ledózerolták a placcot, akkor mondták már, hogy áruház épül oda. Később Konkrétan tudtam, hogy az Obit fogják oda áttenni, ez 2005 körül volt. Aztán, gondolom a jó lobbi, és az új köki hírére, az obi mégjobb helyre tetette magát. Nem véletlen, hogy a placcon egy kapavágás sem volt, azóta sem. Talán telekcsere, történt. Az önkori, meg az obi, már 2004-5-ben az új kökire várt. Kicsit csúszott a dolog. Így már érthető az is, hogy az obi most, miért van külön a termináltól. Mert az obi ha jól tudom, nem sima kis bérlő. Ő saját építője, és tulajdonosa, a mostani áruházrészének. Oda pedig épülhet, egy újabb pláza. Mondjuk a Köki2. Híddal az út fölött, mint ahogy az Europark kettőt is tervezték. De azokat sem a válság vitte el, hanem a köki híre.<br />
Ha már itt tartok, akkor érdekes, hogy az europark kettő is miért váratott magára, amíg végül meg nem épült a köki. Bizony itt is furcsa dolgok voltak. Amikor leendő helyén már 2-3 éve egyetlen egy ház sem állt, akkor még javában működött a telek kellős közepén, egy szolárum árus. Ha igazak a hírek, akkor nem másé volt a szolibolt, mint magáé a helyi polgármester kisleányáé. Hát igen, amikor olcsójános módon ment a kisajátítás, akkor a szolibolt, még sok évet lehúzott szép nyereséggel. Ez az egy kis ház vajon mennyit ért végül? Nem tudom, de biztosan sokszorosát valós árának. Ha az ember magának hozza megrendelésre a törvényt, az jó üzlet.<br />
<br />
Jelen írás pusztán képzelgés. A valósággal való bármilyen egyezés, csak a véletlen műve. Szóval senki ne vegye komolyan.
https://koki.blog.hu/2011/11/17/gabriela_spanic_mellei/full_commentlist/1#c15027647
Válasz erre: "Gabriela Spanic mellei"
2011-11-23T16:49:32+01:00
2011-11-23T16:49:32+01:00
SilentSound
http://blog.hu/user/42370
Én akkor tiltottam le facebookon a terminál üzeneteit, amikor egy héten át naponta egyszer-kétszer leírták ugyanazt, hogy ő most akkor jön. Ekkora cégnek illene nem ennyire szarul használnia a közösségi médiát.
https://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n/full_commentlist/1#c15012755
Válasz erre: Újra lesz fokhagymás tokaszalonna a KÖKI-n
2011-11-22T07:47:05+01:00
2011-11-22T07:47:05+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n?fullcommentlist=1#c14970826" class="reply_nick_238828" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14970826 );">@wolfclaw</a>: :)
https://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol/full_commentlist/1#c15012751
Válasz erre: Retró képek az 1980-as megnyitás előttről
2011-11-22T07:46:16+01:00
2011-11-22T07:46:16+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol?fullcommentlist=1#c14970219" class="reply_nick_10134" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14970219 );">@LoviGabi</a>: persze, szívesen, csak majd szólj rám még egyszer, nehogy elfelejtsem :) amúgy nem túl jó minőségűek nagyban sem, mert kisgéppel szoktam fotózni. illetve ha szkennelni tudom, akkor szép.
https://koki.blog.hu/2011/11/21/mit_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_grill_land/full_commentlist/1#c15010850
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Grill Land
2011-11-21T21:31:14+01:00
2011-11-21T21:31:14+01:00
busman001
http://blog.hu/user/273167
ez tényleg kevés, és így drága. sajnos
https://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n/full_commentlist/1#c14970826
Válasz erre: Újra lesz fokhagymás tokaszalonna a KÖKI-n
2011-11-17T10:10:23+01:00
2011-11-17T10:10:23+01:00
wolfclaw
http://blog.hu/user/238828
Szerintem a Metró patika nem fog soha többé kinyitni, majd lesz Terminál Gyógyszertár :) A kocsmák meg majd átköltöznek Kőbánya-alsóra :) Úgy is átvette már a Köki feelinget :)
https://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol/full_commentlist/1#c14970219
Válasz erre: Retró képek az 1980-as megnyitás előttről
2011-11-17T09:15:39+01:00
2011-11-17T09:15:39+01:00
LoviGabi
http://blog.hu/user/10134
vakbottyan: alkalmasint ha van rá mód, apránként szeretném elkérni ezeket a képeket egy kicsit nagyobb méretben is, ha lehetséges :) természetesen nem előre az összeset, hanem ahogy leközölted őket a blogon.
https://koki.blog.hu/2011/11/16/fasirt_teszt_a_koki_n/full_commentlist/1#c14970148
Válasz erre: Fasírt teszt a KÖKI-n
2011-11-17T09:06:10+01:00
2011-11-17T09:06:10+01:00
LoviGabi
http://blog.hu/user/10134
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/16/fasirt_teszt_a_koki_n?fullcommentlist=1#c14969919" class="reply_nick_273167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14969919 );">@busman001</a>: ott mondjuk fasírtot még nem ettem, de a töltött paprikájuk igen meggyőző volt :)
https://koki.blog.hu/2011/11/16/fasirt_teszt_a_koki_n/full_commentlist/1#c14969919
Válasz erre: Fasírt teszt a KÖKI-n
2011-11-17T08:30:40+01:00
2011-11-17T08:30:40+01:00
busman001
http://blog.hu/user/273167
:)) főzelékfalóra kiváncsi lennék
https://koki.blog.hu/2011/11/10/mikor_nyit_az_uj_posta/full_commentlist/1#c14969788
Válasz erre: Mikor nyit az új posta?
2011-11-17T08:11:01+01:00
2011-11-17T08:11:01+01:00
bögyike
http://blog.hu/user/644145
Én is kerestem,mert mentem volna a metróhoz,és lett volna feladni valóm :))Nekünk itthon is van a térkép kicsinyített példányából.Vagy 4x végignéztem,és nem találtam.Így lementem a kicsi,túlzsúfolt postára,ahol a délelőtti nagy tömegre való tekintettel 2 ablak is nyitva volt.Ebből az egyik a postabolté :))))Így sikerült 3/4 órát ott töltenem.REMEK!!!!De azért maradhatna,mert félő,hogy az új posta nem fogja bírni a terhelést.épp ezen gondolkodtam,hogy erre a nagy kerületre van 3 általam ismert posta.1.,a Fő téren a nagy posta(ez tőlünk kb 20-25 perc) 2.,az Europarkban szintén tömegnyomoros posta,és a 3.,a Kossuth téri,szintén nyomorgós posta.Szerintem ezek maradhatnának,és mellé még 1 nagyobbacska posta kéne a Terminálba :)
https://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n/full_commentlist/1#c14960663
Válasz erre: Újra lesz fokhagymás tokaszalonna a KÖKI-n
2011-11-16T07:46:51+01:00
2011-11-16T07:46:51+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n?fullcommentlist=1#c14956832" class="reply_nick_654527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14956832 );">@Ndre</a>: nagyon köszi! holnap ki is posztolom!
https://koki.blog.hu/2011/11/14/ujra_lesz_fokhagymas_tokaszalonna_a_koki_n/full_commentlist/1#c14956832
Válasz erre: Újra lesz fokhagymás tokaszalonna a KÖKI-n
2011-11-15T17:23:21+01:00
2011-11-15T17:23:21+01:00
Ndre
http://blog.hu/user/654527
Nem ide tartozik, de egy jó kis link a Kökiről:<br />
<a rel="nofollow" href="http://iho.hu/hir/koki-1980-111115">iho.hu/hir/koki-1980-111115</a>
https://koki.blog.hu/2011/10/24/a_postaert_kuzd_a_kepviselo/full_commentlist/1#c14903742
Válasz erre: "A postáért küzd a képviselő"
2011-11-10T08:24:38+01:00
2011-11-10T08:24:38+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/24/a_postaert_kuzd_a_kepviselo?fullcommentlist=1#c14901622" class="reply_nick_381872" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14901622 );">@Schusy</a>: nem ismerem azt a postát, de nem lepődöm meg sajnos azon, amit írsz.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14903740
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-11-10T08:23:49+01:00
2011-11-10T08:23:49+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel?fullcommentlist=1#c14901818" class="reply_nick_381872" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14901818 );">@Schusy</a>: szia! köszi, hogy megosztottad!
https://koki.blog.hu/2011/11/09/meg_kene_tartani_a_kis_postat_is/full_commentlist/1#c14903625
Válasz erre: Meg kéne tartani a kis postát is
2011-11-10T07:56:08+01:00
2011-11-10T07:56:08+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/09/meg_kene_tartani_a_kis_postat_is?fullcommentlist=1#c14901435" class="reply_nick_24098" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14901435 );">@Von Schwartz, ha kérhetem</a>: szia, tegnap direkt megkérdeztem, januártól nyit. ki is fogom posztolni.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14901818
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-11-09T21:27:44+01:00
2011-11-09T21:27:44+01:00
Schusy
http://blog.hu/user/381872
A régi kökin katasztrófa volt a közlekedés. Rengetegszer nem ment a mozgólépcső, sőt, lefelé nem is volt (mintha csak felfelé lenne nehéz cipelni a babakocsit, hajlítani a fájó, reszkető térdeket) kosz volt, mocsok volt, bűnözés volt. Ja meg gagyi árusok. Meg bűnözők. <br />
<br />
Lehet hogy a Köki nem tökéletes, amúgyse fog mindenkinek tetszeni. Én örülök hogy tiszta környezetben, a gyerekekkel kényelmesen mehetünk jöhetünk a metróhoz (már persze majd ha végre működik a lift, és/vagy a mozgólépcső) élvezem hogyha akció van a Tescóban ami véletlen érdekel akkor nem kell többször átszállnom hogy eljussak oda (mer egyébként a Lidl-CBA páros kenterbe veri a Tesco árait) örülök hogy van a Müller, végre rendes választék és nem csak drogériai termékekből!!! Van játékbolt, gyerekek!! Ami eddig volt, az szar választék, egekig szökő ár. Igaz én nem időtöltésnek, lődörgésnek használom a plázát, hanem arra amire való, megveszem amit kell. És erre jó. Sokkal, sokkal jobb mint a régi volt. <br />
<br />
azért a mozit én is hiányolom :)<br />
<br />
Zsu
https://koki.blog.hu/2011/10/24/a_postaert_kuzd_a_kepviselo/full_commentlist/1#c14901622
Válasz erre: "A postáért küzd a képviselő"
2011-11-09T21:06:33+01:00
2011-11-09T21:06:33+01:00
Schusy
http://blog.hu/user/381872
Bár én a "másik" oldalon vagyok, Újhegyen, de asszem inkább a terminálba megyek, mert ami nálunk van, az az Kossuth térinél is rosszabb :(
https://koki.blog.hu/2011/11/09/meg_kene_tartani_a_kis_postat_is/full_commentlist/1#c14901435
Válasz erre: Meg kéne tartani a kis postát is
2011-11-09T20:38:17+01:00
2011-11-09T20:38:17+01:00
Von Schwartz, ha kérhetem
http://blog.hu/user/24098
Érdekes ez, eddig én is automatikusan rávágtam, hogy a Terminálban lesz posta. És most bevillant, hogy tényleg nincs ott ilyen.<br />
Előkaptam gyorsan a leporellós térképüket ami mindenhol hozzáférhető épületszerte és azt látom, hogy nincs rajta posta. És nem hiszem, hogy azon múlna, hogy nincs kész mert a rendőrség is rajta van és az sincs kész jelenleg. Pffff.
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14894652
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-09T08:14:25+01:00
2011-11-09T08:14:25+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi?fullcommentlist=1#c14886127" class="reply_nick_255541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14886127 );">@Dornie</a>: köszi! ezt ki is rakom!
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14894646
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-09T08:13:56+01:00
2011-11-09T08:13:56+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi?fullcommentlist=1#c14886116" class="reply_nick_255541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14886116 );">@Dornie</a>: egy csomó kaját én is általában a piacon veszek. de pl a plázában van egy rakás ruházati bolt, meg drogéria, ami jó, hogy vasárnap meg szombat délután is nyitva van, ha csak akkor tudok oda eljutni.<br />
<br />
ja meg ugye a nyitvatartás. mindig is idegesített, h a piac már 4-kor bezár!
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14886127
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-08T08:31:14+01:00
2011-11-08T08:31:14+01:00
Dornie
http://blog.hu/user/255541
A piacon gyűjtenek aláírásokat a kis posta megtartása érdekében. Érdeklődni a zöldségsoron a buszhoz legközelebb eső zöldségárusnál lehet.
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14886116
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-08T08:29:12+01:00
2011-11-08T08:29:12+01:00
Dornie
http://blog.hu/user/255541
Ilyen jellegű tapasztalatom nincsen, pedig munkába menet rendszeresen megfordulok a Kökin. Első alkalommal benéztem a plázába is, majd gyorsan kimenekültem, azóta be sem teszem a lábamat. A vásárlást máshol intézem, amit lehet, azt a piacon szerzem be, nem látok rá okot miért fizessem meg a csillagászati bérleti díjakat a megvásárolt termékeken keresztül. Csak azért vártam a beruházást befejezését, hogy végre kulturáltan lehessen közlekedni.
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14885832
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-08T07:46:34+01:00
2011-11-08T07:46:34+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi?fullcommentlist=1#c14881846" class="reply_nick_288061" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14881846 );">@Dorcitu</a>: szia, köszi az infókat!
https://koki.blog.hu/2011/11/07/mi_tolunk_az_arcunkba_a_terminalban_mexikoi/full_commentlist/1#c14881846
Válasz erre: Mit tolunk az arcunkba a Terminálban? - Mexikói
2011-11-07T17:31:35+01:00
2011-11-07T17:31:35+01:00
Dorcitu
http://blog.hu/user/288061
Állatbolt: amikor voltam, még nem nagyon voltak készen, most nem tudom, hogy állnak. De az eladók rendesek voltak. Tücsköt vettem, és elég drága volt (mint egy plázában általában). A többi ár még nem nagyon volt kiírva.
https://koki.blog.hu/2011/11/03/bekoltoztek_a_hajlektalanok_az_uj_koki_re/full_commentlist/1#c14881480
Válasz erre: Beköltöztek a hajléktalanok az új KÖKI-re
2011-11-07T16:40:28+01:00
2011-11-07T16:40:28+01:00
G_P
http://blog.hu/user/258190
Én nagyon féltem az új Kökit, mert még mindig nem vagyok benne biztos, hogy nem züllik le ugyanúgy. Oké, az épület jobb; üzletek vannak, de ez még nem jelent 100%-os biztosítékot.
https://koki.blog.hu/2011/11/03/bekoltoztek_a_hajlektalanok_az_uj_koki_re/full_commentlist/1#c14858604
Válasz erre: Beköltöztek a hajléktalanok az új KÖKI-re
2011-11-04T15:06:43+01:00
2011-11-04T15:06:43+01:00
wolfclaw
http://blog.hu/user/238828
Ha az igen nagyon mélyen tisztelt józsefvárosi polgármester nem azzal lenne elfoglalva, hogy azt is megbüntesse aki csak a járdaszegélyre ült le akkor talán Pista bá'-val karöltve tehetnének is valamit. Mert az, hogy ott álldigálnak a homelessek még tűrhető de ahogy a kezükbe veszik a borosflakont már zavarnám el a francba mindet. Érdekes Bécsben ilyet nem láttál még a Südbahnhof környékén sem!
https://koki.blog.hu/2011/11/03/bekoltoztek_a_hajlektalanok_az_uj_koki_re/full_commentlist/1#c14851756
Válasz erre: Beköltöztek a hajléktalanok az új KÖKI-re
2011-11-03T20:18:11+01:00
2011-11-03T20:18:11+01:00
Tyuk
http://blog.hu/user/369217
Alapvetően én is sajnálom őket, de az ami például többek között a Határ úti aluljáróban megy az már kritikán aluli: legutóbb egy csöves konkrétan majdnem lehugyozott (egy pokróc alatt feküdt és egyszer csak elkezdett sugárban hugyozni). Szar van, húgy van, kosz van, nagyon undorító!
https://koki.blog.hu/2011/11/03/bekoltoztek_a_hajlektalanok_az_uj_koki_re/full_commentlist/1#c14850886
Válasz erre: Beköltöztek a hajléktalanok az új KÖKI-re
2011-11-03T18:32:24+01:00
2011-11-03T18:32:24+01:00
SzJ1982
http://blog.hu/user/577176
Ez az egész már nem a szociális érzékről, és annak a hiányáról szól. Igazad van, a csövesek elmehetnek a p*csába, úgy, ahogy vannak. Engedtessék meg nekem, hogy magasról tegyek a gondjaikra, amikor már az egész kurva várost élhetetlenné teszik azzal, hogy mindenhova odaszarnak-hugyoznak, orrba-szájba kéregetnek, sokszor már kifejezetten pofátlanul, sőt, agresszívan. És még sorolhatnám. <br />
Alapvetően én is sajnálom őket, persze, de a helyzet már odáig fajult, hogy sajnos képtelen vagyok meglátni bennük az embert, amikor állatnál is gusztustalanabbul viselkednek. A széplelkű barmok meg jöhetnek a szokásos dumáikkal, lesz@rom. Fogadjanak örökbe egyet, ha ekkora fenenagy szeretet él bennük...
https://koki.blog.hu/2011/11/02/a_koki_meg_a_korszellem_mi/full_commentlist/1#c14840593
Válasz erre: A KÖKI meg a korszellem, mi?
2011-11-02T17:13:55+01:00
2011-11-02T17:13:55+01:00
bögyike
http://blog.hu/user/644145
Engem is sok minden felhábórít.....de már megszoktam,hogy mindig leszólnak,hogy inkább örüljek.Most épp azt néztem meg,hogy posta van-e,mert azt mondták,hogy lesz.Állítólag a Kossuth téri kis posta ott fog helyet kapni,a régi bezár.Megnéztem a térképet,és nincs posta!!!De azt még nem tudom,hogy a Kossuth téri már bezárt esetleg.....no mindegy.
https://koki.blog.hu/2011/11/02/a_koki_meg_a_korszellem_mi/full_commentlist/1#c14839915
Válasz erre: A KÖKI meg a korszellem, mi?
2011-11-02T15:49:19+01:00
2011-11-02T15:49:19+01:00
G_P
http://blog.hu/user/258190
Én inkább ezen a cikken húztam fel magam:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://divany.hu/eletmod/2011/10/29/igy_lettem_depresszios_a_koki_terminalon/">divany.hu/eletmod/2011/10/29/igy_lettem_depresszios_a_koki_terminalon/</a><br />
<br />
Ritka bunkó és szűklátókörű írás, és minden áron gúnyos akar lenni. Ennyire azért nem rossz hely.
https://koki.blog.hu/2011/10/27/terepszemle_a_terminalban_1/full_commentlist/1#c14836388
Válasz erre: Terepszemle a Terminálban 1.
2011-11-02T07:39:55+01:00
2011-11-02T07:39:55+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/27/terepszemle_a_terminalban_1?fullcommentlist=1#c14813244" class="reply_nick_238828" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14813244 );">@wolfclaw</a>: oké, köszi az infót!
https://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol/full_commentlist/1#c14836387
Válasz erre: Retró képek az 1980-as megnyitás előttről
2011-11-02T07:39:15+01:00
2011-11-02T07:39:15+01:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol?fullcommentlist=1#c14819043" class="reply_nick_265532" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14819043 );">@hallari</a>: igen, minden szavaddal egyetértek. amúgy állítólag a sibrik felüljárót télen elkezdik felújítani, meglátjuk, mi lesz belőle. szégyenletes állapotban van.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14833560
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-11-01T18:09:07+01:00
2011-11-01T18:09:07+01:00
halihalo
http://blog.hu/user/42208
Vártam az átadást, de az első két látogatásom után nagyon csalódott vagyok. A parkoló rész katasztrofális, mint egy labirintus, a kocsikat külön kell irányítgatni, hogy ne fussanak össze. A lift a parkolóból építési területre visz fel, ahol semmi sincs kiírva, hogy merre kell menni. A tervezőknek szólhattak volna, hogy a kalandpark rész csak fentre vonatkozik. Amatőr az egész elrendezése...
https://koki.blog.hu/2011/10/26/retro_kepek_az_1980_as_megnyitas_elottrol/full_commentlist/1#c14819043
Válasz erre: Retró képek az 1980-as megnyitás előttről
2011-10-29T22:44:39+02:00
2011-10-29T22:44:39+02:00
hallari
http://blog.hu/user/265532
"kerítést ... fedeztem fel, amit szerintem azóta nem festett újra, nem renovált senki." Sajnos sok minden lenne, amit fel kéne újítani. Első lépcsőben én a felüljárót csináltatnám meg, mert nagyon leharcolt állapotban van, alul darabokban mállik a beton (NEM VAKOLAT), az útburkolat olyan, mint a Hármashatár-hegy, a korlátokat erősen eszi a rozsda stb. Gyakran az az érzésem, hogy megcsinálnak valamit, aztán karbantartás hiányában az egész lepusztul, majd amikor tarthatatlanná válik a helyzet, akkor nagy nehezen lépnek valamit, ezt már számos műtárgynál megtapasztaltam. nem azt mondom, hogy mindent németes precízséggel kezeljünk, de jó lenne előre kalkulálni egy alapszintű karbantartással. Olcsóbb is, mint 20-30 évente mindent ledózerolni és újjáépíteni.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14814818
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-29T07:09:25+02:00
2011-10-29T07:09:25+02:00
goodbear
http://blog.hu/user/387833
Tegnap próbáltam egyszerűbb utat találni a Tescohoz a parkolóból, de a lépcsőházban a "2,75. szint" táblánál eléggé elborult az agyam. Érdemes végigbotorkálni a lépcsőházak területét, de vigyetek hidegélelmet, mert ha egyszer eltévedtek...<br />
Legközelebb viszek papírt+ceruzát és mint a régi szép időkben, térképet rajzolok erről a labirintusról amolyan szerepjátékos stílusban. A Tesco nekem is nagy csalódás, kicsi, szűk, kicsi a kínálat, ha komolyabb vásárlást akar valaki, inkább menjen ki a soroksáriba. Az euronicsot még nem láttam, elvileg "MEGA", tehát nagyobbnak kellene lennie, mint volt a kőbányai részen. <br />
Egyszóval csalódás az egész egyenlőre, a parkoló meg külön megér egy írást a keresgélő, tekergő autósokkal.
https://koki.blog.hu/2011/10/27/terepszemle_a_terminalban_1/full_commentlist/1#c14813244
Válasz erre: Terepszemle a Terminálban 1.
2011-10-28T21:21:32+02:00
2011-10-28T21:21:32+02:00
wolfclaw
http://blog.hu/user/238828
"Példának okáért a Euronics kisebb, mint mondjuk a Media Markt a Westendben. Jó lenne tudni, hogy ennek mi az oka." Valószínűleg azért mert a KöKi-től nem messze (értsd: a Felüljáró másik végénél) működött üzlet költözött át, ahogy az Újbuda Centerbeli meg a Corvinba feltehetőleg. :)
https://koki.blog.hu/2011/10/24/a_postaert_kuzd_a_kepviselo/full_commentlist/1#c14792240
Válasz erre: "A postáért küzd a képviselő"
2011-10-26T14:48:06+02:00
2011-10-26T14:48:06+02:00
Tyuk
http://blog.hu/user/369217
A kis postában jártam eddig is és ha megmarad eztán is oda fogok: közelebb van és nem kell bemenni hozzá a plázába, ez épp elég indok!
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14780638
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-25T11:33:59+02:00
2011-10-25T11:33:59+02:00
városjáró
http://blog.hu/user/84646
biztos van benne logika, de áruljátok már el, mért nem lehetett egy szintbe hozni a metrótól feljövőket a plázába (és a buszvágállomáshoz) vezető szinttel?
https://koki.blog.hu/2011/09/23/mexikoi_kaja_is_lesz/full_commentlist/1#c14776335
Válasz erre: Mexikói kaja is lesz?
2011-10-24T21:08:34+02:00
2011-10-24T21:08:34+02:00
F11_HUN
http://blog.hu/user/660666
Mexikói kaja is lesz? <br />
<br />
Sajnos van. Mi is felkerekedtünk, mint egy rendes, média által befolyásolható, árengedményeket kedvelő magyar - plázanézőbe. A Ház mint minden nyitás utáni bevásárló központ, természetesen prüszköl még a gyermekbetegségeitől. Ezen nem is akadtunk fenn. Gyorskaja részen, a szokásos kínálat mellet megakadt a szemünk a mexikóinak ígérkező ételbolton. A kiszolgálás döcögött, az eladó nem tudta mi is van a tálakban - kiírva természetesen nem volt a neve és az ára sem. De ez még semmi, a sort végigállva a kasszához kerültünk, ahol a pénztáros kisasszony éppen fontos hívását bonyolította rózsaszín mobilján. Se köszönés se semmi. Nagyobb címletű pénzzel fizettünk, amiből feléig vissza is kaptunk, de a kisasszonynak nem akródzott a többit is visszaadni. Nem mentünk el onnan, ő természetesen hívását továbbra is bonyolította. Majd jó idő elteltével kirakta a hiányzó címletet is.<br />
Tanulság. A személyzet vagy benzinkutakon vagy gyorséttermekben szerzett tapasztalatot, ahol a rohanás miatt, sokan nem számolják utána a visszakapott pénzt. Az étel adagokkal baj nem volt, az ízesítésük lehetne hangsúlyosabb. Csak az a fránya fizetés. A mexikói tipikus nemzetközi.<br />
A kinézet európai, az étel dél-amerikai, a lehúzás próba balkáni.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14769118
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-24T07:09:13+02:00
2011-10-24T07:09:13+02:00
magyar bucó
http://blog.hu/user/413636
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel?fullcommentlist=1#c14768099" class="reply_nick_660419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14768099 );">@Rembod</a>: Nincs, (talán) majd lesz.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14768099
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-23T22:52:38+02:00
2011-10-23T22:52:38+02:00
Rembod
http://blog.hu/user/660419
Nem tudjátok véletlenül, hogy merre van a Kökin a B+R kerékpártároló? Egyáltalán elkészült már? Ahol a térképek szerint lennie kellene, ott nem volt semmi.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14760253
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-22T20:30:59+02:00
2011-10-22T20:30:59+02:00
mégsem én voltam?
http://blog.hu/user/650304
Ma délután bombariadó volt a Terminálban, nem lehetett bemenni. Nem tudom meddig, mert hazamentünk.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14757345
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-22T11:16:55+02:00
2011-10-22T11:16:55+02:00
magyar bucó
http://blog.hu/user/413636
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel?fullcommentlist=1#c14757023" class="reply_nick_234955" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14757023 );">@szürke_tag</a>: <br />
"Papir cetlikkel segítik néhol a tájékozódást"<br />
<br />
Gondolom, ez átmeneti állapot.<br />
<br />
"a 202E busz megállóját kitették a szabadba, nem fért el bent? had ázzanak a parasztok."<br />
<br />
Csak nem olyan hülyék, hogy ott állnak. Ha meg bent áll a busz, akkor felszállnak.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14757053
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-22T10:17:11+02:00
2011-10-22T10:17:11+02:00
városjáró
http://blog.hu/user/84646
Jó hogy épp most bukkantam a posztra. Minden kérdéses kérdést érint. Szegény tervező hiába próbálja menteni a menthetetlen. A KÖKI egész egész egyszerűen gagyi lett. És tök mindegy hogy a kezdeti tevek miről szóltak volna - pláne hogy ott még kétszer ekkora lett volna a cucc. <br />
<br />
Gyenge anyaghasználat, ostoba útvonavezetések, felesleges lépcsőzések. Namost vagy így is tervezték - akkor azért szégyen - vagy "csak" ilyenre hozta ki a kompromisszum - amis szintén szánalmas. Pláza, nem érdemel több fejtegetést. Mégis kár ezért az elbaszott lehetőségért is.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14757023
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-22T10:11:23+02:00
2011-10-22T10:11:23+02:00
szürke_tag
http://blog.hu/user/234955
Az épület nagyon egyhangú, mint egy gyár csarnoka. De kábelek lógnak ki sok helyen és A táblák nagyon hiányosak mert a liftből kijöttem de nem tudtam merre menjek. Papir cetlikkel segítik néhol a tájékozódást de van ahol sehogy. Igazi kalandtúra. De az a tragédia, hogy a folyosók valóban szűkek a metró és pláza között. Vagy pl elég nagy az alsó tér de pl. a 202E busz megállóját kitették a szabadba, nem fért el bent? had ázzanak a parasztok. Ez nagyon gáz így tervezésileg is és kivitelezésileg is.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14756597
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-22T07:07:25+02:00
2011-10-22T07:07:25+02:00
bigyibogyo
http://blog.hu/user/132048
Szökőkútról meg semmi? Pedig szépen körbe szaladt Face-en a videó arról mekkora amatőr dolog :F
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14755901
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T22:43:36+02:00
2011-10-21T22:43:36+02:00
mégsem én voltam?
http://blog.hu/user/650304
A Tesco nekem is csalódás volt - elég messze van a metrótól. Meg kicsi is, azt vártam, hogy valami kintről is megközelíthető nagy bolt lesz, de a pénztáraknál olyan rövid a futószalag, hogy arra nem lehet egy nagybevásárlást normálisan felpakolni. Zavart még a hangos zene is. (A hozzánk közeli Tesco ebből a szempontból már normális, nem hiszem, hogy csak amiatt, mert beírtam a panaszkönyvbe :-)) ). Az összevissza zene kint és bent egyébként nekem elég riasztó, eddig csak az Árkádban tapasztaltam viszonylagos csendet a középső folyosókon (a divatos ruhákat áruló üzletekbe meg ne menjen az olyan, aki nem bírja a hangos tüc-tüc-öt).<br />
<br />
A pláza padlója ma reggel kifejezetten csúszós volt, nem tudom, mi történt - felcsiszolták, vagy a kinti burkolat fugázóhomokja (ami még szerte-széjjel van) lett behordva, de kifejezetten rossz érzés volt gyalogolni rajta.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14755087
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T21:05:43+02:00
2011-10-21T21:05:43+02:00
magyar bucó
http://blog.hu/user/413636
A bejárat előtt (201E busz indulóhelyénél) mélyárnyékban elhelyezett virágágyásokat zöldterületnek számolják? Mert akkor fessék zöldre...<br />
Ma ültettek bele halálraítélt virágokat. A növényeknek fény és víz kell, ott nem fognak életben maradni!
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14755034
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T20:58:14+02:00
2011-10-21T20:58:14+02:00
sityu
http://blog.hu/user/43092
Zepkó kollégának volna egy baráti/kolegiális javaslatom: nagyon jó, hogy vállakozott erre az interjúra, de hatékonyabb/hasznosabb lett volna, ha mindezt fényképpel és egy csipetnyivel több személyességgel tette volna.<br />
Tapasztalatom, hogy egy-egy jobb sorsra érdemes ház internetes megjelenésekor elképesztő zsigeri indulatok tudnak elszabadulni. S viszont meggyőződésem, hogy ennek fő oka a személytelenség. Hogy a publikum egy személytelen, gonosz varázslót lát az ilyen láthatatlan építészben. Tagadhatatlan, hogy egy épitész jellemzően vágyik a (bulvár)nyilvánosságra, a celeb-lét semmilyen fokozatára; s az is nehéz néha, hogy arccal vállaljuk a kemény szavakat.<br />
Dehát aki ezeket egyáltalán nem birja elviselni, s nem egy sohanemlátott zseni, akkor jobban teszi, ha valami íróasztal-végállomásúbb szakmát keres! Merthogy az építészet ab ovo publikus/közösségi műfaj. S ez a közösség nem egy szuverén döntésből választott segélyezőegylet, hanem a 'szűretlen' társadalom maga.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14754840
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T20:35:26+02:00
2011-10-21T20:35:26+02:00
TrueY
http://blog.hu/user/248497
Nagyon szurkolok, hogy a tető 1 év múlva is szép legyen. De ismerve a magyar társadalmat egy év múlva csak letört fák és szemétkupacok lesznek ott.
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14754783
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T20:29:07+02:00
2011-10-21T20:29:07+02:00
felka
http://blog.hu/user/374035
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel?fullcommentlist=1#c14754536" class="reply_nick_543613" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14754536 );">@Vkki</a>: igazad van.<br />
<br />
én meg azt tenném hozzá, nekem a tesco elhelyezése is csalódás. gyalogosként át kell verekednem a tengernyi lődörgőn a ruhaüzletek előtt, majd fel a mozgólécsőn, utána ugyanez,majd visszafelé megpakolva..már el is megy a kedvem a napi bevásárlástól...gondolom ezt azért csinálták így, hogy így "kényszerítsenek" a butikokba való betérésre...<br />
3 évig szenvedtem az építkezés miatt, remélve, hogy lesz egy jó bevásárlási lehetőség, de inkább maradok a régieknél...
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14754536
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T20:00:06+02:00
2011-10-21T20:00:06+02:00
Vkki
http://blog.hu/user/543613
Kedves Zepkó Úr!<br />
Javaslom, reggel fél 7 és 8 között járjon mifelénk és tekintse meg azt az átjárót és lépcsőt, amelyen a számtalan bkv-busz, volánbusz, a másik oldalról meg az éppen érkező vonatok utazói próbálnak lejutni a metróhoz. MIÉRT lett fele olyan széles a folyosó és a lépcső, mint az annyira kárhoztatott régi épületben? Balkáni állapotok, idegesség és lökdösődés uralkodnak az amúgy is kellemes reggeli órákban! Több útvonalon közelíthető meg a metró, mint eddig, lift is épült a mozgássérülteknek, értem. De mégis: a buszokról csak ezt az egyetlen, szűkké vált folyosót és lépcsőt lehet kerülő nélkül elérni. Gratulálunk az okos tervezéshez!
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14754366
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T19:37:51+02:00
2011-10-21T19:37:51+02:00
JumboJet
http://blog.hu/user/574223
Tegnapelőtt voltam benne. A padlóra először azt hittem, hogy linóleum. Pedig nem, mindössze csak valami félig felcsiszolt kőféle, ami így rücskös, egyenetlen, ezért a ami fény visszaverődik róla egyáltalán, az az egyenetlenségét domborítja ki, de leginkább a rücskökbe ragadó kosz miatt úgy néz ki, egy hét után, mint egy aluljáró 10 év után. A KFC mellett kiöntöttek valami üdítőt, és annyira nem lehet feltakarítani, hogy ragadt a mocsoktól. Iszonyúan gagyi. És ezt nem lehet korrigálni már, mert 5mm-nyi kőanyagot nem csiszolsz el helyben. Bezárod addig a boltot? A teljes mennyezet meg rücskös gipszkarton, amit majd szintén nem tudom, hogy fognak takarítani. Szintén gagyi, és nem épp a tartósságot sugározza. Nagy, de mégis inkább csak szürke és nyomasztóan szűk az érzés. Nem látni be a teret.<br />
Óriási csalódás. Nem mintha különösebben érdekelnének a plázák...
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14753830
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T18:22:21+02:00
2011-10-21T18:22:21+02:00
orgv.zs
http://blog.hu/user/654694
Na ja, esztétika:<br />
<a rel="nofollow" href="http://tuzgolyo.blog.hu/2011/10/15/koki_terminal_elso_latasra">tuzgolyo.blog.hu/2011/10/15/koki_terminal_elso_latasra</a>
https://koki.blog.hu/2011/10/21/mi_inkabb_a_hagyomanyokhoz_nyultunk_vissza_interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14753777
Válasz erre: "Mi inkább a hagyományokhoz nyúltunk vissza" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel 2.
2011-10-21T18:12:24+02:00
2011-10-21T18:12:24+02:00
csudri82
http://blog.hu/user/260538
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=a6ah5CF80yA">www.youtube.com/watch?v=a6ah5CF80yA</a><br />
Gondolom ezt már láttad. Kíváncsi lettem volna erről mi a véleménye az úriembernek!
https://koki.blog.hu/2011/10/19/szokokut_a_tenyekben_is/full_commentlist/1#c14733727
Válasz erre: Szökőkút a Tényekben is
2011-10-19T17:10:29+02:00
2011-10-19T17:10:29+02:00
bögyike
http://blog.hu/user/644145
ÓÓÓóóóó......az volt ám az igazi szenzáció a megnyitón is :))Takarítónéni már akkor is rótta a köröket.......birkacsorda meg körbeállta,és figyelte.Biztosan azt hitték a takarítónéni is az interaktív szökőkúthoz tartozik,mint látványelem :DDDD Ma voltam arra megint,mert ki kellett próbáljam babakocsival a közlekedést......katasztrófa.....így amíg nem lesz készen a lift,én tuti nem arra járok :} És úgy mellékesen,ma azt is felbontották,és újra rakták ami már 1x a helyén volt.(bejárati lépcső előtti burkolat)Ezt nem igazán értettem.Illetve bent is van már egy balesetes rész,ahol kihelyeztek 1 csíkos kúpot.....valami betörte a vadi új járólapot a bejárattól nem messze,sportáruház előtt.
https://koki.blog.hu/2011/10/19/szokokut_a_tenyekben_is/full_commentlist/1#c14732326
Válasz erre: Szökőkút a Tényekben is
2011-10-19T14:49:40+02:00
2011-10-19T14:49:40+02:00
wolfclaw
http://blog.hu/user/238828
Nem is vágom én ezt a szökőkút dolgot. 1. Mi a büdös francnak kellett oda szökőkút? Néhány plusz pad, meg egy kis zöld jobb lett volna. 2. Ha már kút, akkor nem lehetett volna a Westend közepén levő kutat felmérni és az alapján megcsinálni? ott miért nem folyik szerteszét? 3. Ki kért interaktív szökőkutat? Csak jól elbasszák majd a hülyegyerekek az érintőképernyőt mert ahogy láttam nem rohangásznak tonnaszám a biztonságiak a Terminálban.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14730815
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-19T12:39:43+02:00
2011-10-19T12:39:43+02:00
ojj
http://blog.hu/user/276789
Akkor sorolom:<br />
<br />
1. A honlapra miért nem lehetett feltenni egy kikúrt térképet, nyitvatartási időkkel? Tudom, egyszerűbb papíron osztogatni, az ember meg tartsa a táskájában. Esetleg folyamatosan frissítve a nyitási időkkel, ha már ugye idő előtt át kellett adni...<br />
<br />
2. A buszpályaudvaron a vakvezető csíkok enyhe mozgáskorlátozottsággal bizonytalan érzést adnak, veszélyesek. Jó példa erre a 85-ös busz leszállóhelye, ahol csak egy keskeny sávon mehet a befele tartó embertömeg (nyilván ez alakul majd, ha átadják a mozgólépcsőket, de most pl. a 151-es busz felől ez a fő bemenet), akikre ráeresztik a buszról leszállókat. És ott kell bénázni a kiemelkedő csíkokon, amik meg csúsznak...<br />
<br />
3. A buszok táblái megtévesztőek (a nagy számok, majd kettővel odébb a tényleges megállók).<br />
<br />
4. Bent az épületben sincs meghatározott, jól megközelíthető helyeken (minden bejáratnál, fő csomópontoknál) részletes térkép, csak egy kezdetleges. Az alkalmazottak (KöKi pólósok) meg ide-oda küldözgetnek. OK, ez nem (csak) a rendszer hibája.<br />
<br />
5. A buszvégállomáson a 182 és 184, illetve ezek expressz változatának indulása annyira messze van egymástól, hogy ha az ember nem sprinter, az egyiknél állva, az oszlopokat és várakozó embereket kerülgetve nem tud az éppen beálló másik buszhoz eljutni. Márpedig ezek ugyebár ugyanoda mennek. A 193E-ről nem is beszélve, ami szintén átfedő terület, ott dönteni kell, vagy-vagy (182/184-esek vagy a 193-as). Nem azt mondom, hogy együtt tömegeljen mindenki, de lehetne ezt ésszerűen. A 182 182E-t pl ugyanannak a peronnak a két oldalára, ami csak pár lépés.<br />
<br />
6. Azt már nem is mondom, hogy a piros 'zebra' nem mindig felel meg a fő közlekedési irányoknak, az ember kénytelen derékszögezni vagy az induló buszok között csalinkázni. Szerencsére a buszsofőrök felkészültek.<br />
<br />
7. A lépcsőzésről most nem beszélek, mert majdcsak lesz mozgólépcső (miért is kellett análkül átadni?), de míg a 182-es leszállóhelyéről elvergődtünk az OBI-ba, sokan próbáltak az autóúton a nyitott parkolóknál található bejárat felé átvágni. Este 8-kor, sötétben. No komment... De valamit ezzel is kéne csinálni, mert nem mindenki indult el a buszvégállomás felől a metróbejárat felé, lévén tábla ott kint nem volt.<br />
<br />
8. Busz kipufogógázok, épület kijáratnál dohányfüst és a régi lepukkant állapotot idéző elem/csoki/paprikaárus, ezekkel kezdeni kéne valamit.<br />
<br />
9. A parkolószintről bolyongó feldühödött hordákról nem beszélek, ott szintén jobban ki kéne táblázni (félemelet vagy egész, térkép az adott szinten levő boltokkal, legkönnyebb megközelítési lehetőség a perifériás helyekre vagy legalább a moszgólépcsők jelölése, ugyanis OBI-2. emeleti kávézó viszonylatban is kétszer kellett a Földet megkerülni...)<br />
<br />
10. Viszonylag tisztaság van, az eladók egész jól bírták a kezdeti rohamot, bár sajnos a bankokról a KöKiseket is beleértve senki nem tudott semmit (hol van, megnyitott-e már, nyitva van-e éppen). Kíváncsi vagyok, mi lesz fél-1-2-5 év múlva, sikerül-e minden helyet kiadni és azok panganak-e az ürességtől. C&A-ba sajnos továbbra is az Árkádba kell járni. Nem vették át az ő logikus térkialakításukat és az áruskála sem ugyanaz (ami kéne és ott egy egész sarok, az itt pont nincs vagy csak a többi között elszórva).<br />
<br />
11. Na jó, az áruház egész jó, mondjuk erős közepes, a buszpályaudvar most kettes, de felfejlődhet, közlekedés a metrótól egyes alá, tessék gyorsan megcsinálni. A kijáratokat, közlekedési útvonalakat mindenhol és érthetőbben kitáblázni.<br />
<br />
12. Bookline könyvesbolt az nagyon-nagyon kéne. A mozi mellett, persze.
https://koki.blog.hu/2011/10/19/robbantott_a_koki_n/full_commentlist/1#c14728538
Válasz erre: "Felrobbantotta a KÖKI-t"
2011-10-19T09:24:41+02:00
2011-10-19T09:24:41+02:00
busman001
http://blog.hu/user/273167
ez a király l norbi valami botrány, inkább bedugtam a fülhallgatómat mint hogy ezt a metal hörgést hallgassam pop zene címén...<br />
<br />
köki meg nem rossz, de lehetne jobb is sajnos. A boltokkal nem vagyok megbékélve de persze lehet hogy ez csak az én ízlésvilágomat tükrözi, de az sem nyerő hogy félkészen adják át. Mondjuk ez volt anno az Aréna plázánál is emékszem, az Allee-s füstbotrányról már nem is beszélve. Majd biztos normalizálódik a helyzet, főleg ha a parkosításnak meg a tetőkert kiépítésnek is vége.
https://koki.blog.hu/2011/10/17/ebredes_a_remalombol_megnyilt_a_terminal/full_commentlist/1#c14727974
Válasz erre: Személyes élmények a Terminálról
2011-10-19T07:54:23+02:00
2011-10-19T07:54:23+02:00
vakbottyan
http://blog.hu/user/598230
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/17/ebredes_a_remalombol_megnyilt_a_terminal?fullcommentlist=1#c14720213" class="reply_nick_641928" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14720213 );">@Nekoazuma</a>: "tegnap a metrótól jövet az új, ám félkész üvegfolyosón ott cigiztek a csövesek és árultak a cigányok..."<br />
<br />
ez marha bosszantó. ha így hagyják, akkor fölösleges volt építeni egy x csilliárdos monstrumot.
https://koki.blog.hu/2011/10/17/ebredes_a_remalombol_megnyilt_a_terminal/full_commentlist/1#c14724666
Válasz erre: Személyes élmények a Terminálról
2011-10-18T18:09:21+02:00
2011-10-18T18:09:21+02:00
wolfclaw
http://blog.hu/user/238828
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/17/ebredes_a_remalombol_megnyilt_a_terminal?fullcommentlist=1#c14720213" class="reply_nick_641928" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14720213 );">@Nekoazuma</a>: Bőven félkész ez még. Mi a nejemmel tegnap voltunk ott, a metróból feljutni több lépcsőzéssel járt mintha itt a házban oda-vissza megjártam volna a negyediket :) Aztán ott van az a nagy semmi ami ugye a metróállomás hátsó be/kijárata lenne. Legalább egy kutyaólat tennének oda azoknak, akik jegyet akarnak venni vagy valamit. Odabent erősen keresnem kellett a szemeteseket, a klotyókat is vadásznom kellett de legalább azokat valahogy megtaláltam. Az üzletek többsége ilyen kis egérlyuk méretű, igaz több nem is kell mert a többség a Tesco-ba megy. Az egyetlen igazi truváj a Tesco önkiszolgáló pénztára! Na az nagyon bejött :)
https://koki.blog.hu/2011/08/04/onok_kertek_valaszolt_a_koki_terminal_a_mozis_kerdesre/full_commentlist/1#c14722830
Válasz erre: Önök kérték: válaszolt a KÖKI Terminál a mozis kérdésre
2011-10-18T14:38:40+02:00
2011-10-18T14:38:40+02:00
James Pond
http://blog.hu/user/302620
Én a napokban szembesültem a dologgal, hogy nem lesz mozi a KÖKI-n. Azóta lelkibeteg vagyok. Én még járok moziba, igaz az olcsó napokon és a telefonos társaság kedvezményével. Azt is be kell látni hogy a mai filmek minősége is hagy kivánni valót maga után. Valamint nézem a letöltéseket is, bevallom és sokszor egyszerűen nem értem, egyes filmekre egyáltalán miért költöttek dollár milliókat, mert számomra nézhetetlenek. Szerintem a környékről összejött volna egy 2-3 termes mozi közönsége ennek ellenére. Talán nem kellene olyan drágán adni a jegyeket és akkor lenne néző. Lásd. moziünnepes rendezvényeket amikor szabályosan elfogytak a jegyek. Ez a kezdeményezés is megszünt. Ha mondjuk 500 lenne a jegy talán még Újpestről is elmetróznának ide. /A moziünnepeken hasonló jegyárak voltak/. A szabadtéri mozizásnál meg csak azt felejtik el, hogy nem messze van Ferihegy, sokszor még a lakásban is zavaró a zaj nem egy szabadtéri vetítésen.
https://koki.blog.hu/2011/10/17/ebredes_a_remalombol_megnyilt_a_terminal/full_commentlist/1#c14720213
Válasz erre: Személyes élmények a Terminálról
2011-10-18T10:30:24+02:00
2011-10-18T10:30:24+02:00
Nekoazuma
http://blog.hu/user/641928
Én is vasárnap jártam arra, és érzem h kell még egy túrát tenni, a hömpölygő tömeg miatt elment a kedvem a hosszas nézelődéstől.<br />
<br />
A régi fíling nem tűnt el végleg azért:<br />
- a google maps gondolom pár évig még tuti nem frissít, itt lehet nézegetni a lebombázott tájképet: <a rel="nofollow" href="http://g.co/maps/46y3n">g.co/maps/46y3n</a><br />
- tegnap a metrótól jövet az új, ám félkész üvegfolyosón ott cigiztek a csövesek és árultak a cigányok...
https://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok/full_commentlist/1#c14716681
Válasz erre: Új buszpályaudvar - első benyomások
2011-10-17T20:14:40+02:00
2011-10-17T20:14:40+02:00
Valki
http://blog.hu/user/657978
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok?fullcommentlist=1#c14710835" class="reply_nick_255541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14710835 );">@Dornie</a>: Elnézést, félre értettem/olvastam. Bocsánat.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14714212
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-17T15:26:04+02:00
2011-10-17T15:26:04+02:00
12345678910
http://blog.hu/user/620338
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel?fullcommentlist=1#c14696787" class="reply_nick_88378" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14696787 );">@Dzsok</a>: Teljesen 1t értek!!!!!!!
https://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok/full_commentlist/1#c14710835
Válasz erre: Új buszpályaudvar - első benyomások
2011-10-17T10:20:38+02:00
2011-10-17T10:20:38+02:00
Dornie
http://blog.hu/user/255541
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok?fullcommentlist=1#c14699134" class="reply_nick_657978" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14699134 );">@Valki</a>: Megmondanád, hol írtam arról, hogy milyen irányba mennek/mentek a mozgólépcsők? Én a mennyiségüket hiányoltam, tekintettel a forgalomra.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14703651
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-15T22:20:30+02:00
2011-10-15T22:20:30+02:00
goodbear
http://blog.hu/user/387833
1. A buszos leszállítóhelynél lévő gyalogos "átvezető sáv" közepén (a kis félgömbös résznél) felakadni láttam egy tolókocsist, pont arra járó busszal együtt eléggé balesetveszélyes rész.<br />
2. a térkép kicsi és áttekinthetetlen, valamint nem láttam rajta "Ön itt áll" jelet, pedig hasznos lenne. <br />
3. a nagy tömeg miatt kicsit szűk volt a hely, a kajás részen kívül csak egy helyen láttam padot, persze vásárolni kell itt, nem üldögélni! :)<br />
4. a vécé eléggé el van dugva, gyerekkel - ha sürgős a dolog - időben kell elindulni!<br />
5. lent a parkolószinten az ajtók labirintusa vár, nehezen nyílnak és fogalma nincs az embernek, hogy éppen merre jár.<br />
<br />
Egyenlőre ennyi, nekem valahogy nem jött be, de a tetőkertet-tetőt még nem láttam.
https://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok/full_commentlist/1#c14699134
Válasz erre: Új buszpályaudvar - első benyomások
2011-10-14T22:58:05+02:00
2011-10-14T22:58:05+02:00
Valki
http://blog.hu/user/657978
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok?fullcommentlist=1#c14620114" class="reply_nick_255541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14620114 );">@Dornie</a>: Korábban is csak egy irányban mozogtak a mozgólépcsők! Akkor nem okozott fej fájdalmat neked? Egyet jegyezz meg Magyarországon élünk, és ugyan sok a lépcső fok, de a mozgás sérültek számára van felvonó kialakítva, ami működik is segítséggel! A Budapesten élő idősek többsége, meg csak akkor érezz fájdalmat a lábában, amikor nincs hely a BKV járművön, vagy ha menet iránnyal szemben nincs hely. Aki Budapesten él, az tisztában van ezzel a ténnyel!<br />
Üdv!
https://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok/full_commentlist/1#c14699085
Válasz erre: Új buszpályaudvar - első benyomások
2011-10-14T22:51:13+02:00
2011-10-14T22:51:13+02:00
Valki
http://blog.hu/user/657978
<a href="http://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok?fullcommentlist=1#c14680555" class="reply_nick_650304" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14680555 );">@Little.Bear</a>: Örs Vezér Tér: a mai napig nem úgy indulnak a buszok, ahogy a megállóban kihelyzett elektronikus jelzések mutatják!!! Akkor miről van szó? Várd ki a végét!!!!Még nincs vége a munkálatoknak. Régi Köki végállomásnál egyébként sem volt ilyen fajta jelzése az indulásoknak!!!! Üdv!
https://koki.blog.hu/2011/10/05/uj_buszpalyaudvar_elso_benyomasok/full_commentlist/1#c14699039
Válasz erre: Új buszpályaudvar - első benyomások
2011-10-14T22:44:58+02:00
2011-10-14T22:44:58+02:00
Valki
http://blog.hu/user/657978
Az senkinek nem tünik fel, hogy még nincs kész???!!! A munkálatok még a mai napig folynak!!! Ma amikor az átadás lenne, még finomítási, befejezési munkálatok vannak! Nem a BKV, hanem a KÖKI Terminál kivitelezői vállalták a "végállomás" átépítését, felújítását! Miután nap, mint nap arra felé kell járnom, habár magamban bosszankodom én is, de türelmesen várom, hogy befejezzék a végső munkálatokat. Léptem-nyomon sárga mellényesek, biztonsági örök vannak, akiktől még ez idő alatt is információt lehet kérni. A régi végállomáson is csak egy irányban müködtek a mozgólépcsők, én ugyan még működő lépcsővel nem találkoztam, de mért nem lehet türelmesnek lenni. Több, mint egy évig volt víz alatt az új építmény,már akkor is "felfordulás" volt Kökin, most, hogy már majdnem minden kész, miért nem lehet megvárni a végét???? Aki csak időközönként járt arra felé, annak mi érdeke, hogy kommentet írjon? Én türelmesen vártam (olykor bosszankodva, ugyan), hogy végre befejezzék és ne kelljen egy megállónál (Határ út) leszállnom, ahol össze zsúfolva vannak az emberek és az eltulajdonítási kényszer van bennük. Minden új dolgot meg kell szokni mindenkinek! Nem panaszkodni, mert ugyanúgy (amennyiben a környéken lakik, vagy napi útvonalába beleesik) mindenki be fog térni az új "Plázába" mivel útba esik, címszóval. Habár a magyar ember mindenért reklamál, ha igaza van, hanem.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14698561
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T21:47:35+02:00
2011-10-14T21:47:35+02:00
Ahoj-
http://blog.hu/user/603667
Mennyi a parkolási díj a Nem P+R -ben?
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14698446
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T21:36:21+02:00
2011-10-14T21:36:21+02:00
acel
http://blog.hu/user/79019
Estére majdnem tele lett a parkoló, minden elismerésem az irányítóké, a tömeg ellenére lassú de biztos volt a bejutás. A kijutás a tájékoztató táblák hiányában bizonytalan. A meg nem nyitott p+r parkolóban tévelyegtek az emberek az autójukat keresve, a lépcsőházakba szintén egymástól kérdezgetve próbáltak kijutni. A lépcsőházak helyett az emberek az autó úton próbáltak szintet váltani.<br />
<br />
A buszmegálló borzalmas, a kipufogógáz bent marad, az oszlopoktól nem lehet látni a lelépő utasokat és az érkező- bent álló buszokat. Mindenütt szűk átjárók. A metróhoz a régihez képest szűk lépcsőkön lehet lejutni. A híd magasabbnak tűnik, sokkal többet kell lépcsőzni.<br />
<br />
A vakvezető csíkok néha ugranak egy kicsit.<br />
Szerintem nehezebben használható mint a régi, itt a cél az embereknek a plázába terelése.<br />
<br />
A 282E nem állt meg a gyorsforgalmiról letérve, hanem körbemegy és a plázából kell visszamenni, kb 3 perccel hosszabbítva a menetidőt.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14697594
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T20:01:00+02:00
2011-10-14T20:01:00+02:00
magyar ember teli szájjal
http://blog.hu/user/517927
Kép nincs, hé?!
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14697269
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T19:15:29+02:00
2011-10-14T19:15:29+02:00
Én ma reggel nyitásra ott voltam a bevásárlóközpontban, nem mondom melyik bolt miatt. Maga az épület monumentális. Egyszerűen hatalmas. A reggeli nyitási percekben még nagyon üresen kongott, és az üzletek csak 20%-a nyitott ki ma, a többi az elkövetkező hónapban, de mindenképpen a nagy karácsonyi láz kezdetére fog kinyitni. Viszont délután visszamentem, és őrületes tömeg volt. Persze, benne volt a nyitási újdonság szele, de egyszerűen olyan embertömeg hömpölygött, amilyet csak Japánban tudna az ember elképzelni. És elbírta az épület.<br />
<br />
Ugyanakkor. Az épület nincs kész, korántsem. A lépcső és lift feljárók borzalmasan vannak kialakítva, minden terület ajtóval van leválasztva. És nehezek, súlyosak az ajtók. Értem, hogy tűzbiztonsági szempontból jók, ugyanakkor inkább bent tartják az embereket, mintsem menekülni tudnának. És ha az embernek mondjuk tele a keze, akkor nehéz nyitni azokat az ajtókat, nagyon nehéz. Az épületben sok boltban, és sok közös területen - bár elsősorban a háttérben, szolgálati folyosók, stb. - még javában dolgoztak a munkások. Nagyon sok felirat, illetve tábla még csak ideiglenes, gyorsan odadobott verziós, vagy félig felvázolt volt. De látni benne a potenciált, hogy 1 hónap múlva, mikor kész lesz, már tényleg nagyon jó.<br />
<br />
Parkoló: Hatalmas, de tényleg, viszont csak színekkel van jelölve még, sehol egy szektor számozás, esetleg betűjel, semmi. és a felület nagyon csúszásveszélyes, és ez már a véglegesnek tekinthető. Ilyen szempontból nagy minusz. Nagyon balesetveszélyes a parkoló szint járófelülete. Sehol egy tábla, sehol egy kiírás, illetve ahol volt is, ott mindenütt az volt kirakva, hogy lezárva, tilos a bemenet. A liftek, hol működnek, hol nem. Viszont van belőle rengeteg. Legalább 10-15 hely van ahol lifttel lehet közlekedni, ha nem is, de annyinak tűnik. Mint írtam, hatalmas az épület.<br />
<br />
Összességében pozitív élmény volt a mai, az épület gyönyörű, vagy legalábbis az lesz, és a hiányosságok 1 hónap alatt orvosolhatóak. Ha kibírod, várj 1 hónapot, akkor nyit rengeteg bolt is - Nov.14 - és gyönyörű lesz a hely. A Tesco, Obi részen nem voltam, azok eléggé külön világot képeznek, szerintem kész lettek nyitásra.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14696992
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T18:29:55+02:00
2011-10-14T18:29:55+02:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
gyors kérdések:<br />
<br />
- lesz-e minden irényban mozgólépcső és lift? Perpillanat a reptérre utazó kedves utas lépcsőzhet fel-le.<br />
<br />
- miért olyan gyatra a tájékoztatás színvonala a pályaudvaron?<br />
<br />
- a kivitelező a taktilis burkolat "elágazási pontjaiba miért sima burkolólapot rakott?
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14696787
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T17:52:08+02:00
2011-10-14T17:52:08+02:00
Dzsok
http://blog.hu/user/88378
Ezt az épületet nem szabadott volna engedni megépíteni úgy, hogy nem újítják fel a teljes közlekedési csomópontot a MÁV területekkel együtt.<br />
<br />
Intermodális félbehagyott csomópont magyar módra, ahol a vasúti oldal maradt ugyanaz a lepukkant épület.<br />
<br />
Ráadásul az épület óriási méretű, kizárt, hogy egy normálisan tárgyaló önkormányzat ne tudta volna kiharcolni a MÁV terület felújítását az engedélyek fejében.<br />
<br />
Kíváncsi leszek a hosszabb távú hatásaira is, azaz hány bolt fog tönkremenni a környéken.
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14696580
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T17:04:37+02:00
2011-10-14T17:04:37+02:00
hady
http://blog.hu/user/332855
Tényleg nincs mozi? Nem hiszem el!!!
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14696522
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T16:52:17+02:00
2011-10-14T16:52:17+02:00
hogylehet
http://blog.hu/user/633454
A metrotól hogan lehet mozgólépcsővel eljutni a buszikig?<br />
Egyelőre rohadt hosszú lépcsők vannak
https://koki.blog.hu/2011/10/14/interju_a_koki_terminal_tervezojevel_zepko_ferenccel/full_commentlist/1#c14696419
Válasz erre: "Felfoghatatlanul nagy volumenű építményről van szó" - Interjú a KÖKI Terminál tervezőjével, Zepkó Ferenccel
2011-10-14T16:34:58+02:00
2011-10-14T16:34:58+02:00
spontan
http://blog.hu/user/71121
Aki már járt ma ott, ossza meg itt a tapasztalatait. Feltéve, hogy túlélte a nyitási akcióra odagyűlt tömegeket. :)