Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Meg kéne tartani a kis postát is

2011.11.09. 13:23 vakbottyan

Még el sem kezdett épülni a Terminál, szó nem volt róla, hogy lesz nagyobb posta is, amikor én már úton-útfélen arról beszélgettem a piaci árusokkal és a házunkban lakókkal, hogy baromi kicsi ez a Kossuth téri posta (kevés ablak, sok ember, hosszú sorban állás) és simán elbírna a kerület egy másikat is. Ez most végre megvalósul (bár most bevallom töredelmesen, hogy még nem találtam meg a Terminálban a postát, lehet, hogy még nincs kész?), mert ugye van/lesz egy bazi nagy posta a KÖKI-n. Csakhogy ezzel együtt be akarják zárni a kicsit is...

Pedig a régit meg lehetne tartani, ez a Terminál forgalmát abszolút nem zavarná. Friss infó, hogy Dornie nicknevű olvasónk jelezte, aláírásgyűjtés indult a kis posta megmentéséért:

A piacon gyűjtenek aláírásokat a kis posta megtartása érdekében. Érdeklődni a zöldségsoron a buszhoz legközelebb eső zöldségárusnál lehet.

Köszönjük az infót, és akit érint, írja feltétlenül alá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr593365130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von Schwartz, ha kérhetem 2011.11.09. 20:38:17

Érdekes ez, eddig én is automatikusan rávágtam, hogy a Terminálban lesz posta. És most bevillant, hogy tényleg nincs ott ilyen.
Előkaptam gyorsan a leporellós térképüket ami mindenhol hozzáférhető épületszerte és azt látom, hogy nincs rajta posta. És nem hiszem, hogy azon múlna, hogy nincs kész mert a rendőrség is rajta van és az sincs kész jelenleg. Pffff.

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.11.10. 07:56:08

@Von Schwartz, ha kérhetem: szia, tegnap direkt megkérdeztem, januártól nyit. ki is fogom posztolni.
KÖKI
süti beállítások módosítása