Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Lesz a KÖKI-n szerdától metró?

2011.08.23. 15:30 vakbottyan

Egy kis emlékezetfrissítésként: első nekifutásra augusztus 19-ére ígérték nekünk, hogy újra járni fog a metró. Aztán a vágányzárral kapcsolatos huzavona miatt látszott, hogy ez csúszni fog, az új időpont 24-e lett. Elmúlt a július, elmúlt augusztus első fele, és itt a nyakunkon 24-e! Lesz-e vajon e hét szerdára metró a KÖKI-től?

Így néz ki most a felüljáró. A régi piros oszlop azért befigyel még:

Amikor tegnap és ma kimentem körülnézni a felüljáróhoz, még igencsak folytak a munkálatok, és persze látszik, hogy épül-szépül a felüljáró, meg minden, de elég távolinak tűnik, hogy napi 100.000 ember itt át tudjon haladni naponta. Az ott dolgozó munkásoktól kérdezősködtem, ők nem tudták megmondani, mikor adják át a közönségnek. "Majd ha be lesznek szerelve a jegykezelő automaták például." Egy BKV-s szerint viszont ezen a héten, talán hétvégén már vígan metrózhatunk a KÖKI-től, mint az úttörőgyerekek a Zsuzsivonaton.

És ti, akik még jártok arrafelé, hogyan látjátok, lesz ebből még augusztusban metró? 

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr913170887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hatas8 2011.08.23. 18:48:58

Nem biztos, hogy lesz, mert tegnap 11:25 perckor feltöltött egy képet a bkv-sok,ami azt mondja, hogy bizonytalan ideig marad a jelenlegi rend :S

bkv.hu/hu/forgalmi_valtozasok/a_nyaron_metro_helyett_autobuszok_jarnak_a_hatar_ut_es_kobanya_kispest_kozott

EasyFriend 2011.08.23. 19:40:33

Ha pl. a Baross téri gyalogosközlekedést tekintjük az etalonnak, akkor ez egy összkomfortos, akár azonnal átadható megoldás.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.08.23. 19:57:03

Biztos nem lesz mert a BKV honlapján már új plakát van, hogy bizonytalan ideig nem nyit ki a metróvégállomás.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.08.23. 20:29:35

Meg se lepodtem, hogy csuszik az egesz.

Az lett volna a meglepo ha atadjak idore!

Majolie 2011.08.23. 22:08:22

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: én is így vagyok vele :)
Magyarországon vagyunk, itt csak dísznek adnak meg határidőt. Én szeptember végére tippelek.

Johanna7 2011.08.23. 22:39:15

Hatalmas épület, és dolgoznak rajta rendesen. Az OBI-ba már visznek árut. Minden nap látom. Gratula a munkásoknak, tényleg nem a seggüket vakarják.

Johanna7 2011.08.23. 22:41:32

És nincs éppen lengedező szellő,ugyebár.

komplikato 2011.08.23. 22:42:40

Azért érdekesnek vélem, hogy Index főoldalas hírben, meg itt is előjön a téma és a miért és meddig. Amikor a BKV buszsofőrök (jogosan) kiakadtak a húgyszagú rozsdás konténer várón, akkor kb. alapból sejthető volt, hogy az a kis csúszás 2-3 héttel minimum kitolja a Határúti "vágányzár" miatti lezárást. Szerintem. A kérdés az, hogy azon felül lesz e csúszás és meddig? De eléggé gőzerővel dolgoznak, ami miatt nem vagyok bizakodó, az maga a Metro állomás, mert úgy néz ki több hete, mint ha félbehagyták volna és jó részén nincs tető.

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.08.23. 22:47:40

@Kompli: szia, írtam az elején, h akkoriban a csúszás miatt az új időpont 24-e lett. tehát nem sejteni lehetett, ahogy írod, hanem megadtak új időpontot. az más kérdés, h aki nap mint nap arra jár, az jól látta, hogy nem lesznek készen.

Johanna7 2011.08.23. 22:53:36

vakbottyan: Igazatok van Komplival együtt. De ugyebár ez kötbéres meló? Egy hét az nem számít. Nem lesz kész.

Johanna7 2011.08.23. 22:57:27

Az egy hét csúszást most utazom le.

komplikato 2011.08.23. 23:53:24

@Johanna7: Tudja a fene, valami engedély balhé okán marha sokat csúsztak, azt persze nyilván nem lehet kötbéresíteni, de ha jól tudom eredetileg már májusban kész kellett volna lennie, nem? Vagy még korábban? Maga a Terminal és a Köki "új arca" egy dolog, engem az is érdekelne, mit alkotnak pl. a felüljáróval, mert eléggé szét van esve már ...

komplikato 2011.08.23. 23:54:52

@vakbottyan: Jogos. De én ott egy körből kimaradtam, illetve rémlett, hogy a "BKV strike" okán pár napig olyan infó volt kint, hogy a határútig Volános "Metró pótló" fog kijárni, aztán azt marha gyorsan eltüntették :)

Tedat 2011.08.24. 00:52:56

Este 9 korul jartam a koki fele, a munkasok serenyen dolgoztak..

szinkópa 2011.08.24. 02:17:02

Nekem egyáltalán nem kellemetlen Köki helyett a Határ útig buszozni reggelente - tökimindegy, hol szállok föl a metróra. Az viszont szembe jutott, hogy mennyivel lehet drágább ~10 járat 1-1 plusz megállója, mint a metró. A kötbér ekkora, vagy megintcsak beszopta a békávé? Vagy nem is drágább?

Dr. Eher 2011.08.24. 03:29:13

Persze hogy lesz augusztusban metró, csak nem 2011, hanem 2012 augusztusban. Jobb esetben.

LittleBear 2011.08.24. 06:49:37

Szerintem kényelmesebb a Határ útnál metróra szállni - sokkal kevesebbet kell gyalogolni az állomásig. Nem lehetne így hagyni ? :-))

狗鷲 2011.08.24. 08:55:06

vakbottyan:
szia. tegnap délben írtam a blog.hu üzenetküldőjével, lehet hogy nem érkezett meg? az a bkv-s link volt benne mint itt az első kommentben.

Egyébként a metróperonnál még becsomagolva áll az új mozgólépcső. lámpák sincsenek de még áramellátó trafó sincs. az üveges átjárók alatt még aszfaltozás sem volt a múltkor amikor arra jártam. szerintem szeptember közepéig kell várnunk. átadásra meg október végéig..

nemecsek ernő áruló 2011.08.24. 09:16:45

Majd decemberben azt mondják, hogy nem készültek el időre, és több pénzt kérnek, a lúzer önkormányzat meg ahelyett, hogy a szart is kiperelné a kivitelezőből, kifizeti. Mindig ez van, pont most lenne másképp?
KÖKI
süti beállítások módosítása