Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Fasírt teszt a KÖKI-n

2011.11.16. 12:00 vakbottyan

És most következik a beígért fasírt teszt KÖKI Terminálban. A Főzelékfalót most kihagytam, de utólag majd tesztelem őket is. Két, magyaros ételeket kínáló falatozót kerestem fel most, a KÖKI-Falodát és a Jóasszony Gyorséttermet. Miért éppen a fasírtot teszteltem? Egyrészt mert nagyon szeretem, másrészt mert nagyon sok mindent le lehet mérni rajta, ami árulkodik egy helyről. Például raknak-e bele húst, eltalált-e a fűszerezés. A kispesti piacon például a legtöbb helyen vegetás, kisütött zsemlegombócot árulnak fasírtként.

Kezdjük a KÖKI Falodával, mert kívülről ez elég igénytelennek nézett ki, túl sok bizalmam nem volt benne. A kiszolgálást sem nevezném túl lelkesnek, igaz, udvariatlanok sem voltak. A lényeg, hogy teljesen meglepő módon a fasírtjuk tök ehető volt, a fűszerezésben a fokhagyma erősen dominált, de amúgy színesítették az ízélményt más fűszerek is, és a húst sem felejtették ki a gombócból. Külsőre pedig egyértelműen jobban emlékeztetett az otthoni fasírtra. Az ára is baráti, hiszen a két gömb 300 forint.

A Jóasszony viszont csalódás volt. Pedig amúgy szép a hely és az ételek is tetszetősebben vannak elrendezve, mint a KÖKI Falodában, de a fasírt mégsem az igazi. Kezdjük ott, hogy kicsit sápatag volt, aztán folytassuk ott, hogy ízetlen. Néha jókora fokhagymadarabokra bukkantam evés közben, ráadásul volt egy olyan érzésem, hogy lehetett volna még sütni ezt egy szemernyit. A fűszerekkel spóroltak, viszont a fokhagymát nagy darabokban hagyták - nem jó kombináció.

Legalább húsból volt: ennyi pozitívum elmondható róla. Viszont az ára megintcsak vicces, ugyanis egy darab fasírt 380 forintba került, ami szerintem Budapest legdrágább fasírtjai között van, de cserébe mégsem kapunk sokat. És a slusszpoén: a képen látható csomagolásért, papírtálca plusz alufólia, 40 forintot számoltak fel.

Lehet, hogy nyitok egy papírtálca+alufólia boltot a KÖKI-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr133386481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

busman001 2011.11.17. 08:30:40

:)) főzelékfalóra kiváncsi lennék

LoviGabi 2011.11.17. 09:06:10

@busman001: ott mondjuk fasírtot még nem ettem, de a töltött paprikájuk igen meggyőző volt :)
KÖKI
süti beállítások módosítása