Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

"Gabriela Spanic mellei"

2011.11.17. 13:17 vakbottyan

Nem szoktam sem mexikói, sem venezuelai sorozatokat nézni, pedig olyan jó csajok játszanak benne, mint Gabriela Spanic. Őróla szintén nem hallottam semmit eddig, de annyira reklámozzák a látogatását a Terminálban is és a Terminál FB oldalán is, hogy vettem a fáradtságot és rákerestem a gugliban.

No, a harmadik találat a google tippekben a "gabriela spanic mellei". Innentől kezdve, akár izgultunk Esmeralda vagy akárki szenvedélyes és lángoló szerelmének történetein a fotel karfáját markolászva délutánonként, akár nem - kedves férfitársaim, ha ráértek 17:30-kor, nézzétek meg Spanicot élőben :D Mármint a Terminálban, ma, csütörtökön...

A latin-sorozatfüggőket meg gondolom nem kell különösebben felbujtani arra, hogy elmenjenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr623388964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.11.23. 16:49:32

Én akkor tiltottam le facebookon a terminál üzeneteit, amikor egy héten át naponta egyszer-kétszer leírták ugyanazt, hogy ő most akkor jön. Ekkora cégnek illene nem ennyire szarul használnia a közösségi médiát.
KÖKI
süti beállítások módosítása