Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Mikor nyit az új posta?

2011.11.10. 13:15 vakbottyan

Gyanús volt nekem, hogy valószínűleg azért nem találom az új KÖKI-postát, mert még ki sem nyitott. Így tegnap hosszan nézegettem a Terminál térképét a bevásárlóközpontban. Majd mikor többszöri elolvasás után sem találtam a szolgáltatások között postát, odamentem az egyik biztonsági őrhöz, és megkérdeztem, merre van a posta. No, a nem hivatalos infó az, hogy januártól nyit. Igyekszem beszerezni a hivatalosat is, de azt gondoltam, addig ez is hasznos lesz.

Magyarul, még két hónapig a Kossuth téri kispostára kell mindenképpen járnunk, utána pedig tesztelhetjük a csili-vili új postát.   

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr813367477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bögyike 2011.11.17. 08:11:01

Én is kerestem,mert mentem volna a metróhoz,és lett volna feladni valóm :))Nekünk itthon is van a térkép kicsinyített példányából.Vagy 4x végignéztem,és nem találtam.Így lementem a kicsi,túlzsúfolt postára,ahol a délelőtti nagy tömegre való tekintettel 2 ablak is nyitva volt.Ebből az egyik a postabolté :))))Így sikerült 3/4 órát ott töltenem.REMEK!!!!De azért maradhatna,mert félő,hogy az új posta nem fogja bírni a terhelést.épp ezen gondolkodtam,hogy erre a nagy kerületre van 3 általam ismert posta.1.,a Fő téren a nagy posta(ez tőlünk kb 20-25 perc) 2.,az Europarkban szintén tömegnyomoros posta,és a 3.,a Kossuth téri,szintén nyomorgós posta.Szerintem ezek maradhatnának,és mellé még 1 nagyobbacska posta kéne a Terminálba :)
KÖKI
süti beállítások módosítása