Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Szökőkút a Tényekben is

2011.10.19. 11:12 vakbottyan

Na, a Tények is foglalkozott a KÖKI-vel, méghozzá a különös szökőkúttal, a takarítónők gyönyörével és álmával. Annyi legalább kiderült most, hogy a szökőkút nem úgy hibás, mint elsőre látszott, hanem direkt nincs medence, csak a víz nem folyik le rendesen, az emberek meg beletapicskolnak. Köztereken is van ilyen, csak ott nem akkora gáz, ha kifröccsen meg ha széthorják a lábukkal a vizet az emberek.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr703314046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.10.19. 14:49:40

Nem is vágom én ezt a szökőkút dolgot. 1. Mi a büdös francnak kellett oda szökőkút? Néhány plusz pad, meg egy kis zöld jobb lett volna. 2. Ha már kút, akkor nem lehetett volna a Westend közepén levő kutat felmérni és az alapján megcsinálni? ott miért nem folyik szerteszét? 3. Ki kért interaktív szökőkutat? Csak jól elbasszák majd a hülyegyerekek az érintőképernyőt mert ahogy láttam nem rohangásznak tonnaszám a biztonságiak a Terminálban.

bögyike 2011.10.19. 17:10:29

ÓÓÓóóóó......az volt ám az igazi szenzáció a megnyitón is :))Takarítónéni már akkor is rótta a köröket.......birkacsorda meg körbeállta,és figyelte.Biztosan azt hitték a takarítónéni is az interaktív szökőkúthoz tartozik,mint látványelem :DDDD Ma voltam arra megint,mert ki kellett próbáljam babakocsival a közlekedést......katasztrófa.....így amíg nem lesz készen a lift,én tuti nem arra járok :} És úgy mellékesen,ma azt is felbontották,és újra rakták ami már 1x a helyén volt.(bejárati lépcső előtti burkolat)Ezt nem igazán értettem.Illetve bent is van már egy balesetes rész,ahol kihelyeztek 1 csíkos kúpot.....valami betörte a vadi új járólapot a bejárattól nem messze,sportáruház előtt.
KÖKI
süti beállítások módosítása