Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Nyitási akciók a Terminálban - Frissítve

2011.10.13. 13:00 vakbottyan

Egyik olvasónk nagyon jó ötlete volt, hogy gyűjtsük össze a Terminál üzleteinek nyitási akcióit. Megpróbáltam összeszedni azokat az akciókat, amiket nyilvánosan is közzétettek a különböző hírdetők. Igazából elkövettem azt a hibát, hogy úgy gondoltam, a hírdetésekben, honlapokról az összes cég akciója kiderül, de ez nem így van, lehet, hogy szét kellett volna küldenem pár emailt a sajtósoknak. A lényeg, hogy jöjjenek az akciók, mert úgyis mindekit ez érdekel:

C&A: 20% minden termékre

Hervis: 50%-20%-os akciók

Vögele: 20%-os akciók

Müller: 10%-os akciók

OBI: minden 10. vásárló visszakapja vásárlásának teljes értékét (lesz egy kis tumultus, gondolom :)) )

Biotech: ők is adnak étrendkiegészítőkre kedvezményeket, de mivel villamoson láttam csak a hírdetést, nem jegyeztem meg

Stenders: minden vásárló fürdősót kap ajándékba

Frissítés (olvasók jelezték még a következő akciókat):

Tesco: akinek klubkártyája van, 1 hónapig akciósan vásárolhatnak

Tschibo: a nyitó napon 2 használati cikk vásárlása esetén 20% árengedményt kapunk

 

Ha további akciókról szerzek tudomást, akkor folyamatosan frissítek! Jó akcióvadászatot mindenkinek :D

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr603299179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_P 2011.10.13. 19:56:50

Totál káosz lesz, én első három nap biztos nem megyek. :DDD

Dohányzó Zsiráf 2011.10.14. 08:02:59

Bírom ezeket a "nyitási akciókat". 20%, 50% - de mihez képest, ha ők ott konkrétan abban a boltban még soha nem árultak semmit, semennyi pénzért? :) Nemrég nyílt meg az Árkád Szegeden, ott is ugyanez volt.
KÖKI
süti beállítások módosítása