Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Mit tolunk az arcunkba a KÖKI-n? 3. - Mandarina Shoarma

2011.11.30. 13:09 vakbottyan

Már régóta izgatja a fantáziámat a Mandarina Shoarma nevezetű vendéglő a Terminálban, úgyhogy a Grill Land után most ezt céloztam meg. Fontos infó mindenkinek, aki este felé jár a KÖKI-n, hogy 18 után a legtöbb kajáldában már akciósan adják az ételeket, ahogy elnéztem 10-30% kedvezménnyel, de majd körülnézek jobban is.

Szóval Shoarma. Az az igazság, hogy ez egy kis büfé, ha nem figyelsz simán el is mész mellette, hiszen nincs akkora és olyan látványos pultja, mint a többieknek. De talán pont ez a titka, ugyanis most egy pozitív és lelkendező kritika következik. Tehát valószínűleg pont a kicsiség a titka, ugyanis így igen érdekeltek abban az alkalmazottak/tulajok, hogy pörögjön az üzlet. A kiszolgálás nagyon-nagyon kedves volt, rákérdeztem egy csomó kajára, hogy micsoda és igazi keleti vendégszeretettel magyarázták a konyhájuk csínját-bínját. Egy lány és egy srác voltak az eladók, a srác akcentussal beszélt, gondolom, ő Észak-Afrika valamelyik országából jöhetett, majd valamikor kíváncsiskodok erről is. Ez volt az első kajálda itt a KÖKI-n, ahol megfogadtam, hogy vissza-visszatérek és végigpróbálom az összes tételt az étlapon, az arab gyrosztól kezdve a Shoarma tálakig. Ja, és nem fizettek le egy kiló kuszkusszal, nem azért a pozitív hangvétel :D

Azt egyébként nem árulom el, hogy mi az a shoarma, nyomozzátok ki ott helyben, mindenestre én Csirkés kuszkusszal kezdtem az ismerkedést. Hogy miért? Mert aznap épp az volt akciós :D Árérzékeny a magyar, ahogy eufemisztikusan mondani szokás. Eredeti áron 1.200 Ft lenne ez az étel, így akciósan 960 volt, és a blokkon nem szerepel a csomagolás, ez külön öröm. Fényképet azt viszont elfelejtettem lőni róla, mert egyből nekiültem, de majd legközelebb. A csirkés kuszkusz lényege, hogy adott egy arabos fűszerekkel összefőzött csirkeragu, hozzá kuszkusz és szósszal leöntött nyers zöldségek (hagyma, csíkozott répa stb). Az adag nekem nem volt hú de laktató, de az igazsághoz hozzá tartozik, hogy kuszkusztól még soha életemben nem laktam jól, egy lábasnyitól sem, úgyhogy az adagok méretéről majd több étel végigkóstolása után alakítom ki elismerő vagy rosszalló véleményemet.

Az íze pedig természetesen nagyon finom volt, igazából a jó fej kiszolgálás után nem is vártam mást.

Tehát irány Észak-Afrika a KÖKI-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr213424008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
KÖKI
süti beállítások módosítása