Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

A hét műtárgya: Edda - Hűtlen videóklip

2011.09.16. 13:00 vakbottyan

Van még olyan köztere Budapestnek, ahol ennyi videóklip készült, mint a KÖKI-n? Oké, a kettő darab így elsőre nem hangzik marha soknak, de szerintem kevés olyan helyszín van, ahol egynél több készült volna.

Az egyik ugye a Kacsamajom volt (az készült később), a másik pedig az Edda Hűtlen című száma, ami több szempontból is elemzésre érdemes. Egyrészt szemben a Kacsamajommal, itt nappal készültek a képek, forgalomban. Másrészt a klip '82-es, tehát nem sokkal a régi felüljáró átadása után készült a film. Lehet például még régi fényében látni a MÁV-os részeket, és a régi, retró eligazító táblák is fölbukkannak Pataky Attila feje fölött. (Amúgy én imádom a retrón belül ezt a '80-as évek eleji korszakot, világot.)

és ne feledjük: igaz, Pataky Attila bajusza és szűk Edda-pólója nem tartoznak szorosan a KÖKI-hez, de attól még örök darabok. Ki kellene állítani őket a Terminálban, vagy minimum felfesteni a falra! Azért volt ennek a térnek egy érdekes története, basszus :)

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr733230679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.09.17. 16:59:26

Ugye milyen jó, hogy felhívtam a figyelmed rá? :) Remélem a Terminálban lesz majd egy kiállítás, vagy mondjuk állandó díszitésként képek a KöKi életéből :) Milyen szépen mutatna egymás mellett a Kacsamajom és Pataky "Teljesen elmentek otthonról" Attila :D

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.09.18. 19:00:11

@wolfclaw: szia! bocs, nem reagáltam arra az emailedre. igazából erről a klipről már régebben tudtam, ugyanis a köki wikipédiás szócikében említik :) uh amikor elkezdtem a blogot, már találkoztam vele, és azóta tervezem, h felrakom. Plusz később többen is jeleztétek, h rakjam fel. szóval így.

de tényleg, jó lenne egy kiállítás! amúgy jó lenne tudni, h miért ihlette meg ennyire a videóklip-készítőket ez a helyszín.
KÖKI
süti beállítások módosítása