Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

A jegyvizsgáló automaták már állnak!

2011.08.26. 10:23 vakbottyan

Amikor tegnap este jöttem haza, láttam, hogy a jegyvizsgáló automatákat már be is szerelték. Reggel még biztos, hogy nem voltak ott. Az automatákról nem lőttem képet, de a peronról egy távolit igen (Mostmár mellőzöm a szokásos szabadkozást a szar minőség miatt :) )

 

Közben a pláza körüli térség is kezd pofásodni, most például a Sibrik-felüljáró felőli részen rakják le az útburkolati köveket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr133180735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoviGabi 2011.08.30. 23:26:57

A 2. képet már nem tudnád ellőni, bontják a lépcsőt...
KÖKI
süti beállítások módosítása