Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Már az új átjáróban kelhetünk át

2011.08.29. 13:51 vakbottyan

Sokat viccelődtem már itt, hogy a mostani KÖKI olyan, mint egy labirintus, ahogy a kordonok meg kerítések mellett terelgetik a jónépet. Ráadásul az útvonal állandóan változik, posztmodern írók, vagy sci-fi írók könyveibe illő terep, szimbóluma a lét akármilyének. Na, a lényeg, hogy most viszont végre nem a porban meg törmelékek között kell bukdácsolnunk, mert péntek reggeltől már a pláza, illetve a leendő buszpályaudvar területén halad az útvonal a vasútállomás felé (merthogy én minden reggel arra megyek, nem a metróhoz).

Nem voltam én ellensége soha a plázának, főleg, mert tipikusan magyar módon, csak így lehetett rend végre a KÖKI-n. De mondjuk baromira idegesített a kivágott akácos, meg a ledózerolt napközis iskola, a lebontott űrbázis, és baromira idegesített az építkezés összevisszasága (ahogy például a Vak Bottyánt elkezdték szélesíteni, az vicc volt.) Ezt azért mondom csak, mert az új épületen végighaladni marha jó érzés, és jó lenne, ha megmaradna tisztának és rendezettnek az egész, a 2000-es évek KÖKI-je az botrány volt. Pár béna fotó, de azért látszik rajta, ami kell:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr173185947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.08.30. 23:18:28

"Nem voltam én ellensége soha a plázának, főleg, mert tipikusan magyar módon, csak így lehetett rend végre a KÖKI-n."

Sajnos ez kegyetlen gáz egy helyzet, hogy ilyen monstrumok (amelyek kinyírják a lokális kiskereskedelmet) kellenek ahhoz, hogy rendberakjanak egy közérdeket szolgáló építményt.

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.08.31. 09:59:05

@nemzetikonyves: szia, igen, erről írtam többször is a blogon, sajnos ez így van.
KÖKI
süti beállítások módosítása