Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Nyitóbulik a KÖKI-n

2011.10.14. 08:34 vakbottyan

Hallgattam reggel a Morning show-t, nekem mint kökilakónak ez kötelező volt (amúgy utoljára szerintem a Gerilla grill "tudósított" innen). Szóval az derült ki, hogy most Kispestre gyűltek a nyereményvadászok, és ez így is fog maradni két napig, ugyanis lesz egy rakás nyitóprogram. Egy ilyen plázabuliból természetesen nem hiányozhatnak az olyan nevek, mint Király L. Norbi, vagy Varga Viktor, meg 4 For Dance, MC/DC szóval akik az utóbbi évek ilyen-olyan show-iban felfedeződtek. Lesz még Szabó Dávid és Szabó Ádám koncert is, persze nem egyazon este, mert az úgy elég vicces lenne.

Na, a nyereményvadászok pedig a Tchibo játékra, cash box játékra, szerencsekerékre edzhetnek már jó előre. Ami nekem különösen tetszett, az az Erste Bank Amőba játék, ezt megpróbáltam bankos verzióban elképzelni. És a Tesco Főzőshow, ezt meg sem próbáltam elképzelni, de egy pillanatra átfutott az agyamon, hogy ha teszkógazdaságos cuccokból fognak főzőcskézni, akkor az felidézheti a házibulik hajnali, részegen főzéseinek hangulatát. De nem, nem, erre gondolni sem merünk. Különben sincsenek már teszkógazdaságos termékek, és az egész csak egy felelőtlen poén volt részemről még a reggeli kávé előtt.

Ja, kedves lányok, chippandale show nem lesz ugyan, de lesz J. Press fehérnemű bemutató izé, az már majdnem chippendale.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr893302041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bögyike 2011.10.14. 09:50:03

Gondolkozom is,hogy elmerjünk menni,vagy sem........tömegnyomor,taposás.....de a gyerekeim már be vannak zsongva :}
KÖKI
süti beállítások módosítása