Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Jó, de mikor nyit?

2011.10.04. 13:19 vakbottyan

Most olvasom a Facebook kommentjeink között, hogy a Scitec frankón két hét múlvára ígéri a boltjuk megnyitását.

Én eddig, elnézve az építkezést, kételkedtem, hogy október közepére kész lesz, olyan november elejére tippeltem. De lehet, hogy a scitecesek már tudnak valamit? 

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr393277055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Putz Patrik · http://ppf1.blog.hu 2011.10.04. 13:21:26

A buszvégállomásról teszel majd fel képeket?

Dornie 2011.10.04. 13:56:30

Lehet, hogy hasonlóan, mint a metró, vagy a buszok, gipszfalak, kerítések között, falépcsőkön át lesz megközelíthető a megnyitott üzlet. :DD

GZS 2011.10.04. 18:02:33

mint a reklámokban, óriásplakátokon is látszik, a Terminál október 14-én fog nyitni.

G_P 2011.10.05. 09:06:31

vakbottyán,

Nem tudsz valamit azokról a földsávokról, amik üresen tátonganak a járda és az út között a Vak Bottyán utcában, meg a bevásárlóközpont előtt is? Lesz oda ültetve fű, vagy így maradnak?

Dornie 2011.10.05. 09:53:27

Én konkrétumot nem tudok, de minden bizonnyal zöldfelület lesz. (Értsd, némi fű és 3 szál fa)

goodbear 2011.10.06. 21:52:02

Kb. olyan lesz, mint az Aréna, ott is úgy nyitottak, hogy még nem voltak készen. Sár volt a bejárat előtt, ha jól emlékszem és az első emeleten még nem voltak ablakok ill. rakták le a követ. 14.-én ha kinyit, akkor maximum így. Az is érdekelne, hogy mikor irányítják már vissza a forgalmat a Vak Bottyánra, mert unom már az Attila utcai "sztrádát".

Dornie 2011.10.07. 15:24:50

@goodbear: Ne izgasd magad a Vak Bottyán miatt, használd nyugodtan. Én minden nap végigmentem rajta, amíg használták a buszok. Teljesen indokolatlan volt a buszsáv. Valaki olyan találhatta ki, aki nem tudja, hogy nincsen olyan nagy forgalma, hogy akadályozza a buszforgalmat. Nem akartak nagy fennakadásokat, de ezt túlbiztosították szerintem.

goodbear 2011.10.07. 16:24:12

A Vak Bottyánt használom is nyugodtan, de az Atilla utcában indulok és ott van olyan forgalom, hogy néha félek elindulni! Legutóbb még dugó is volt, ami ebben az utcában még soha nem volt szerintem és soha nem is lesz még egyszer! :) A buszokat én nem akadályoztam, inkább mentem a járdán, betartjuk a szabályokat, csak már leszedhetnék a táblákat végre.

Orsóborsó 2011.10.09. 20:37:26

Több üzlet is reklámozza már a 14-ei nyitást. A H&M-nél állítólag lesz nyitási akció: 7000 Ft-os vásárlás esetén 3000 Ft-os aznap levásárolható utalványt adnak.
Valaki tudja, hogy más üzleteknél milyen nyitási akció lesz? Ezeket is össze lehetne szedni. :)

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.10.10. 07:45:03

@Orsóborsó: jó ötlet! valahogy megpróbálom összeszedni. az biztos, h a villamosokon a biotech is hirdet nyitási akciókat.
KÖKI
süti beállítások módosítása