Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

A Biotech is hirdet

2011.09.13. 13:03 vakbottyan

Múltkor írtam itt a blogon, hogy az OBI már hirdeti a Terminálos nyitást, nos ma reggel láttam az 50-es villamos oldalán egy plakátot, amin a Biotech ígér akciókat a nyitás napjára. A plakátról sajna nem tudtam fényképet készíteni (de a kispestiek biztos találkoztak már vele), viszont a Biotech weboldalán megtaláltam, hogy ők is október 14-re lövik be a várható nyitást. Mármint a boltjukét, ami a Terminálban lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr893221937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
KÖKI
süti beállítások módosítása