Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Állásajánlatok a KÖKI-n

2011.08.11. 10:17 vakbottyan

A helyiek részéről tök jogos elvárás, hogy ha már ennyi kényelmetlenséget okoz a plázaépítés, akkor kapjanak is cserébe valamit. Mondjuk munkát.

Kapnak is, sorra jelennek meg az állásajánlatok itt-ott, én főleg a Terminál fb-s oldalán legelésztem az infókból. Amikor pár hete megtartották az első állásbörzét a KMO-ban, jókora tömeg gyűlt össze, és előző nap én is szemtanúja voltam, ahogy egy fickó megáll kocsival a buszmegálló kerítésére kiakasztott állásbörzés tábla előtt és gyorsan felírja. Szóval munkanélkülinek lenni szar, kirakok ide a blogra néhány állásajánlatot, hátha segíteni tudok a környéken lakó olvasóimnak:

Bolti eladót keres a Tom Tailor

Üzletvezetőt keres a Tom Talior

Üzletvezetőt keres a Reno

Eladót keres a Reno

Lakossági ügyfélszolgálati ügyintézőt keres a CIB  

Eladó-pénztárost keres a Hervis

Eladó-szervizest keres a Hervis

Eladókat, boltvezető helyettest és boltvezetőt keres a Rossmann
 

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr683144703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.08.12. 07:54:32

Csak szólok, hogy a Tesco is keres még a KöKi-re áruátvevőt, de nem a terminál honlapján keresztül hanem a Tesco saját karrieroldalán!
KÖKI
süti beállítások módosítása