Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

"Felrobbantotta a KÖKI-t"

2011.10.19. 08:10 vakbottyan

"Király L. Norbi felrobbantotta a KÖKI-t." Szerencsére nem szó szerint, mert az a nyitás napján kicsit durva lett volna, habár a környéken lakókat szerintem már semmivel nem lehet ledöbbenteni. Ezt a robbantásos dolgot amúgy a Fókusz riport címéből vettük. A videót a régi képek miatt érdemes megnézni, mert egyébként ezektől a képektől eltekintve egy sima promóriportról van szó, mi meg már a Terminált úgyis láttuk belülről.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr343313620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

busman001 2011.10.19. 09:24:41

ez a király l norbi valami botrány, inkább bedugtam a fülhallgatómat mint hogy ezt a metal hörgést hallgassam pop zene címén...

köki meg nem rossz, de lehetne jobb is sajnos. A boltokkal nem vagyok megbékélve de persze lehet hogy ez csak az én ízlésvilágomat tükrözi, de az sem nyerő hogy félkészen adják át. Mondjuk ez volt anno az Aréna plázánál is emékszem, az Allee-s füstbotrányról már nem is beszélve. Majd biztos normalizálódik a helyzet, főleg ha a parkosításnak meg a tetőkert kiépítésnek is vége.
KÖKI
süti beállítások módosítása