Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Jobb későn, mint soha? UPDATE - új fotóval

2011.09.06. 15:09 vakbottyan

Na, most rakosgatta ki azokat a molinókat a Terminál, amiket én már kezdettől fogva hiányoltam. Ilyen gesztusokat már az építkezés bedurvulásának, szóval a kényelmetlenségek meg a káosz fokozódásának elejétől kellett volna tenni a közönség felé. Persze jobb későn, mint soha...

Az első plakátot fotóztam csak le, akik olvassák a blogomat, azok nem fognak meglepődni azon, hogy sikerült úgy fotóznom, hogy pont a felirat nem látszik rendesen (lőttem egy másikat is, de az meg homályos lett...), az van oda írva, hogy "Könnyű lesz majd hozzá szokni. Addig is további szíves türelmüket kérjük."

Van egy másik molinó is a metrómegállónál, arra meg az van írva, hogy "Köszönjük eddigi türelmüket."

 

LoviGabi képe a második molinóról (köszönöm, Gábor!):

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr843205000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoviGabi 2011.09.06. 23:14:05

a 2.:
img508.imageshack.us/img508/5343/molino.jpg :)

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.09.07. 23:03:58

@LoviGabi: Köszönöm! Ki is raktam a képedet :)
KÖKI
süti beállítások módosítása