Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Az OBI már készül a nyitásra

2011.08.19. 12:52 vakbottyan

Az OBI már hirdet a KÖKI-n, a gyorsforgalmi mellett egy óriásplakáton. Azt talán mondani sem kell egy KÖKI blogon, hogy a Terminál megnyitását hirdetik. A fotót szokás szerint mobillal lőttem, miközben munkába rohantam, olyan is lett a minősége. Ha nem lenne kivehető, az van ráírva, hogy "Hamarosan találkozunk a KÖKI Terminálon".

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr333163813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittleBear 2011.08.22. 15:38:29

hát, az Europarknál levő OBI "ki van fosztva", végkiárusítás van, de azt mondták, hogy a KÖKI-nél kb. októberben nyitnak - én meg menjek szerszámért a Soroksári útra :-((

GZS 2011.08.23. 17:41:25

Az OBI-t már töltik fel áruval; valszeg hamarabb ki fog nyitni, mint az egész Terminál.

Egy belsős.
KÖKI
süti beállítások módosítása