Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Helyzetjelentés 2.

2011.08.08. 12:00 vakbottyan

Folytatom az állapotfotók kirakosgatását, a minőségükért nem győzök elnézést kérni, mobillal lőttem őket. Hogy szeptemberre kész lesz-e a Terminál, azt nem tudom megítélni, de egyre inkább látni, hogyan fog kinézni. Az épület különböző oldalairól lövögettem néhány fotót, majd egy későbbi posztban összehasonlítom a két hónappal ezelőtti állapotokkal is. A képeket még akkor készítettem, amikor szar idő volt, ezért a ború.

Itt már látszik az egyik bejárat nagyjából. A busz meg pont kitakarja a sárga mellényes BKV-sokat:

 

Ez elég látványos így is, pedig még nincs kész teljesen:

 

Így fog majd kinézni:

 

És egy viharvert kép a Sibrik felőli oldalról:

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr563132610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoviGabi 2011.08.08. 22:31:58

FB-re tolok pár képet :)
KÖKI
süti beállítások módosítása