Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Mi lesz a Kossuth téri Postával?

2011.07.14. 14:00 vakbottyan

Ez ugye egy KÖKI blog, de most kezdjünk egy kicsit távolabbról, mondjuk olyan jó 500 méterről. Van ugyanis egy kis Posta a Kossuth téren, ami több szempontból is érdekes. Egyrészt, kurva sok ideig tartott a Magyar Posta vezetőinek, amíg felfogták, hogy a kerületbe nem elég a Templom téri. Már régen nyílnia kellett volna a KÖKI-Kossuth tér környékén is egynek, mire észbe kaptak. Persze ennek is örültünk, de sokat nem értünk vele, mert általában baromi hosszú sorok szoktak állni itt (ezért is röhejes, hogy ez a kis Posta próbálta ellátni a környéket - hopp múlt időben írtam, "próbálta", elszóltam magam, mint a krimikben, lelőttem a poént). Hiába volt a legnagyobb tömeg, nem nyitottak meg több ablakot/pénztárat, maguk a postás kisasszonyok meg valószínűtlenül lassúak voltak, olyan lassan dolgoztak, ami már-már fizikai képtelenség, és komolyan aggódtam, hogy az életfunkcióik egyszercsak leállnak.

Szóval maga a Posta, meg az alkalmazottak is megérték a pénzüket, nekem még mostanában is jobban megéri a Bajcsyn, vagy a Kálvinon feladni számlákat, mint hogy itt ácsorogjak 20 percet. Az is igaz, hogy ha ügyes volt az ember, akkor kitapasztalta, mikor voltak olyan idősávok, amikor kevesen voltak, de ez már a vicc kategória, mert más Postákon csúcsidőben is hamarabb sorra kerülök.

Na, ennek most úgy tűnik, vége. Pont tegnap szedtem ki a szóróanyagok közül egy Kispest újságot, amiben azt írják, hogy bezár a Kossuth téri Posta. Bazmegoltam egyet magamban, de különösebben nem lepődtem meg, 'a Magyar Postától simán kitelik ez' - gondoltam. De ahogy tovább olvastam a cikket, kiderült, hogy nem pontosan ez történt. Nyugi, a Magyar Postát nem fogom most mentegetni, de az az új hír, hogy a KÖKI Terminálban nyílik meg majd egy új "nyolcablakos, modern" Posta. Ennek örülök persze, mert a Kossuth téri valóban alkalmatlan volt erre a célra, de félek attól, hogy egy nyolcablakos Posta is kevés lesz a KÖKI forgalmához képest. Ha viszont modern, akkor arra gondolok, olyasmi lesz, mint a Bajcsyn, sorszámhúzós, ami egyébként egész kulturált ácsorgást biztosít.

A régi kis óvoda épületét - ebben üzemel ma a Posta - szóval magát az épületet viszont sajnálom, a jó nagy gesztenyefákkal. Remélem, valami normális célra használják majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr903064356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

goodbear 2011.07.14. 17:03:23

A templom téri posta is számhúzogatós lett! Egyébként én sajnálni fogom azt a kis szerencsétlen postát, mennyit izzadtam én ott... :) Az ablakszám szerintem is kevés lesz az új helyen, pláne ha csak kettőnél ülnek majd.

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.07.14. 21:24:10

@goodbear: a templom tériben már szerencsére régen nem voltam :) régen oda kellett elbuszozni :)

én is sajnálom ezt a kis postát, már csak azért is, mert akármekkora is lesz a nagy posta a terminálban, eléggé le lesz terhelve, hiszen az a 150000 ember, aki ott áthalad, ezt fogja használni. vagyis annak nem ugyanaz a célközönsége, mint most a kossuth térinek, hülyeség megszüntetni a kicsit.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.07.16. 10:18:26

Hát a templom téri postán is meg kell néha rendszabályozni főleg az idősebbeket, akik megszokták, hogy nem kell sorszám. :)))

guinness-original 2011.07.16. 11:01:40

a Kossuth téri posta nem óvoda volt régen, hanem a mellette lévő általános iskola 1. osztályai (3 osztály) működtek ott, én is oda jártam még!!
KÖKI
süti beállítások módosítása