Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Gyorsposzt: Álmában utastájékoztat egy picit

2011.07.06. 14:00 vakbottyan

Már régen akartam írni erről, de csak most tudtam fotót készíteni hozzá. Ilyen az, amikor a MÁV a BKV-val vállvetve utastájékoztat. Oké, hogy minden vagonajtó üvegére kiragasztották ezt a felhívást, de kisebb méretű a papír, mint amilyen írólapokra a 19. kerületi Eötvös utcai ált. isk.-ben a röpdogákat írtuk. Biztos spórolni kellett, vagy ilyesmi, de ez tényleg az a kategória, hogy ezzel az erővel ki se kellett volna rakni.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr743043383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.07.06. 17:26:55

Lófuck nem látszik a képen, már bocs. Így viszont minek a post?

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.07.06. 20:35:09

@theszikman: :D ez jó. pont erről szól a poszt. mindegy.

2011.07.06. 20:47:27

@vakbottyan: Szóval ezentúl lefotózok egy üres házvakolatot, és az poszt? Jó, bocs.

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.07.06. 23:04:02

@theszikman: ha az üres házvakolatot utastájékoztatónak szánták, akkor igen, az egy poszt :)))

oké, szabad a gazda: azért látszik lófuck sem a képen, mert kábé ennyi látszik az "utastájékoztatón" is a valóságban, annyira kicsi. sztem senki nem áll neki nagyítóval olvasgatni a vonatablakon.

Von Schwartz, ha kérhetem 2011.07.07. 00:02:48

Én is az Eötvösbe jártam, na ez az igazi offtopic :)
KÖKI
süti beállítások módosítása