Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Az óra már ketyeg

2011.08.25. 13:00 vakbottyan

De tényleg. Nem tudom, mikor készültek el vele, de én ma este vettem észre, úgyhogy le is kaptam gyorsan. Mindenestre most a metrós csúszás kapcsán viccelődhetnénk azon, hogy az óra készült el először, ami a pergő időt mutatja.

Csináltam képet a felüljáróról is, amit újrabetonoztak, kipofoztak kicsit, csak nagyon homályos lett a fotó, úgyhogy holnap újra próbálkozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr453178056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_P 2011.08.25. 16:19:25

Fura szerzet ez az óra, de jó, hogy van.

Kicsit egy 1972-es fürdőépület/strand órájára emlékeztet, vagy valamelyik vidéki város buszpályaudvarának órájára.

Vagy az oslói városházára????

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Oslo_City_hall.jpg

:)

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.08.25. 20:36:09

Nekem sikerült lekapnom, napokon belül egy kisfilmet is kaptok a képekből!

狗鷲 2011.08.26. 08:25:43

hibás a cím, ugyanis ez még nem ketyeg sehova :)
ma reggel is 00:06 (vagy 12:06) volt leolvasható

vakbottyan · http://koki.blog.hu 2011.08.26. 14:21:20

@Inuwashi: jaja, aztán a poszt megírása után láttam, hogy még nemigazán jár. de már nem akartam változtatni a címen :D
KÖKI
süti beállítások módosítása