Köki

Meguntam, hogy a köbánya-kispesti plázaépítést leginkább azok szívják meg, akiknek építik. Így hát indítottam egy blogot.

Kökiblog a Facebookon

Friss topikok

Linkblog

Terepszemle a Terminálban 1.

2011.10.27. 13:01 vakbottyan

Azt nem mondanám, hogy sikerült teljes egészében felderítenem a Terminált, mert hétköznap általában csak estére érek oda, háromnegyed órával zárás előtt, akkor meg célzottan rohanok be valamelyik boltba gyorsan. Múlt szombaton és vasárnap szerettem volna kényelmesebb túrát tenni, de szombaton beütött a bombariadó, vasárnap meg október 23-a volt, én meg teljesen megfeledkeztem arról, hogy olyankor nincs nyitva semmi.

A nagyobb, ismertebb márkák közül a H&M-be és a C&A-ba botlik bele elég gyorsan az ember, mindkettőnek viszonylag nagy alapterületű üzlete van a plázában. Amúgy számomra meglepő, hogy az üzletek területe nem olyan nagy, mint azt láttatlanban hittem (még a megnyitás előtt). Példának okáért a Euronics kisebb, mint mondjuk a Media Markt a Westendben. Jó lenne tudni, hogy ennek mi az oka.

Na, visszatérve a ruhákra, van még itt egy Vögele, és persze a fehérnemű boltokon (pl J. Press, Triumph) kívül néhány sportosabb márka, mint az Adidas-Reebok és a Players Room. Igazából ami nekem érdekes, hogy a Hervis és a New Yorker a Határ út mellett itt is nyitott üzletet. Most ez azt jelenti, hogy onnan lassan elmenekülnek majd, vagy azt, hogy Kispest és környéke ennyi üzletet elbír?

Nem vagyok divatszakértő, de amit hiányolok, az a Springfield, ugyanis a két legközelebbi boltjuk a Westendben illetve az Árkádban van, jöhetett volna ide is egy.

Nemsokára folytatom a többi bolttal, végigpróbálom majd a kajákat is, amire különösen kíváncsi vagyok, az a mexikói, meg a kávézók. Ez utóbbi egyelőre nehéz ügy, mert este lenne több időm itt megállni, mint reggel, de akkor meg már ugye nem kávézok.

A bejegyzés trackback címe:

https://koki.blog.hu/api/trackback/id/tr553332541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2011.10.28. 21:21:32

"Példának okáért a Euronics kisebb, mint mondjuk a Media Markt a Westendben. Jó lenne tudni, hogy ennek mi az oka." Valószínűleg azért mert a KöKi-től nem messze (értsd: a Felüljáró másik végénél) működött üzlet költözött át, ahogy az Újbuda Centerbeli meg a Corvinba feltehetőleg. :)
KÖKI
süti beállítások módosítása